عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » سریک گنبد در جمع 8 تیم برتر لیگ دسته یک والیبال بانوان باشگاه های کشور


سریک گنبد در جمع 8 تیم برتر لیگ دسته یک والیبال بانوان باشگاه های کشور

 تیم سریک گنبد با اقتدار به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ دسته یک والیبال بانوان کشور راه یافت . 

به گزارش پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان ؛ در مرحله یک هشتم نهایی مسابقات لیگ دسته یک والیبال بانوان کشور در گروه هشتم 4 تیم سریک گنبد ، الماس جم بوشهر، سورن شیراز و آذرخش رامسراز دهم لغایت دوازدهم بهمن 1400 به مدت 3 روز در سالن المپیک گنبد با یکدیگر رقابت کردند .
تیم سریک گنبد نماینده شایسته استان گلستان در این دوره، در بازی اول خود تیم الماس جم بوشهر را 3 بر0 ، بازی دوم تیم سورن شیراز را 3 بر 1 و در بازی آخرخود تیم آذرخش رامسر را 3 بر 0 شکست داد .
این تیم که در مسابقات دور رفت و برگشت 18 امتیاز به دست آورده بود با این 3 برد و احتساب 9 امتیاز این مرحله مجموع امتیازات خود را به 27 رسانده و مقتدرانه به عنوان یکی از 8 تیم برتر به مرحله یک چهارم نهایی لیگ دسته یک والیبال بانوان کشور راه یافت .
سحر عفیفه سرمربی تیم سریک گنبد با اشاره به اینکه تیم سریک از شروع مسابقات لیگ تمام بازی های خود را بابرد پشت سر گذاشته است اظهار امیدواری کرد که این روند پیروزی ها تا فینال ادامه داشته باشد وی همچنین از حمایت های سردار آزمون ملی پوش ارزنده تیم فوتبال کشورمان تقدیر و تشکر کرد .
گفتتنی است تیم سورن شیراز با 2 برد و 1 باخت به عنوان تیم دوم این گروه به مرحله یک چهارم نهایی مسابقات والیبال لیگ دسته یک بانوان راه پیدا کرد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .