عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بزگترين سرمايه نظام اعتماد مردم است

مدير كل شيلات گلستان در جلسه شوراي فرهنگي جهاد كشاورزي استان:

بزگترين سرمايه نظام اعتماد مردم است

بزگترين سرمايه نظام اعتماد مردم است

مدير كل شيلات گلستان گفت: اعتماد مردم بزرگترين سرمايه نظام است و اين اعتماد مي تواند انگيزه خدمت بيشتر را در مديران ايجاد نمايد.
به گزارش روابط عمومي اداره كل شيلات گلستان مهندس سيد جواد قدس علوي در جلسه شوراي فرهنگي جهاد كشاورزي استان كه با حضور مدير كل دفتر نمايندگي ولي فقيه در وزارت جهاد كشاورزي برگزار شد، تصريح كرد: همواره چكيده فرمايشات مقام معظم رهبري، زنده نگه داشتن اميد در دل مردم است و يكي از راههاي پررنگ كردن اين اميد پرداختن به داشته هاي انقلاب و تبيين قدم هاي بزرگي كه در اين مدت برداشته شده است، مي باشد.
وي با اشاره به نقش شيلات در توسعه اقتصادي استان خاطر نشان كرد: مي توان گفت يكي از مهم ترين ابعاد توسعه اقتصادي استان، حوزه شيلات است. به طوريكه در حال حاضر بستر براي سرمايه گذاري بيش از 14 هزار ميليارد تومان توسط بخش خصوصي در پروژه هاي بزرگي چون پرورش ميگو، پرورش ماهي در دريا و پرورش ماهيان خاوياري در استان فراهم است.
وي با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري در خصوص شعار سال اذعان داشت: مقام معظم رهبري شعار امسال را به مانع زدايي اختصاص دادند. اما متاسفانه گاها مشاهده مي شود بعضي از دستگاهها خود مانع انجام كار
مي شوند. بايد اين شهامت را داشته باشيم كه اصلاح ساختار انجام دهيم و با همدلي و همفكري در هر حوزه اي كه هستيم، با حفظ وحدت، در مسير منويات و فرمايشات مقام معظم رهبري پيش برويم.
مدير كل شيلات گلستان در پايان با تاكيد بر قدرت انقلاب اسلامي ايران گفت: بيش از 40 سال است كه جبهه كفر در دنيا عليه كشور و انقلاب ما بسيج شده است. اگر اين انقلاب تا به امروز پا بر جا مانده به اين معني است حرفي براي گفتن داشته و قدم هاي بزرگي در اين مدت برداشته شده است كه همچنان پا برجا و مقاوم ايستاده است.
همچنين در اين جلسه مدير كل دفتر نمايندگي ولي فقيه در وزارت جهاد كشاورزي با اشاره به اينكه بيش از ۷۰ درصد معيشت مردم ماحصل دسترنج و زحمات همكاران در وزارت جهاد كشاورزي است، بيان داشت:  امروز وظيفه ماست در ميدان از تمام توان خود استفاده كنيم و جهاد تبيين يعني گفتگو با مردم بصورت مستمر و بيان نكات مثبت و دستاوردهاي مهم انقلاب با  وجود تمام موانع و تحريمها را بايد در دستور كار قرار دهيم.
حجت الاسلام و المسلمين رحماني مهر گفت: ضعيف عمل كردن در فضاي مجازي در حاليكه دشمن با تمام قدرت در اين فضا عمل ميكند يكي از عوامل بزرگ نمايي نقاط ضعف ما توسط دشمنان است كه در اين زمينه نياز به تبيين بيشتر و مصداق جهاد تبيين مي باشد.
گفتني است جلسه شوراي فرهنگي سازمان جهاد كشاورزي استان با حضور حجت الاسلام و المسلمين رحماني مهر مدير كل دفتر نمايندگي ولي فقيه در وزارت جهاد كشاورزي و جمعي از مديران مجموعه جهاد كشاورزي استان برگزار شد.
 

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شیلات
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : شیلات 1
  • بازدید : 253
  • کد خبر : 89987