عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کمک فنر و باتری خودرو مشمول اخذ و نصب شناسه رهگیری شد

در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان:

کمک فنر و باتری خودرو مشمول اخذ و نصب شناسه رهگیری شد

کمک فنر و باتری خودرو مشمول اخذ و نصب شناسه رهگیری شد
 معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: در راستای حمایت از حقوق مصرف کنندگان و تولید کنندگان و با هدف مبارزه با کالای قاچاق، کمک فنر و باتری خودرو مشمول اخذ و نصب شناسه رهگیری شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، علی اصغر اصغری گفت: در راستای اجرای فاز اول طرح رهگیری کالا و همچنین آئین نامه اجرایی ماده 13 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، کمک فنر و باتری خودرو مشمول اخذ و شناسه رهگیری شدند.
معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان افزود: شناسه رهگیری برای کالاهای مشمول میبایست در مبداء تولید و واردات بر روی بسته بندی کالا الصاق گردد.
وی همچنین ادامه داد، این دستورالعمل در تاریخ 13/9/1400 توسط ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز مصوب و به تمامی مراجع ذیصلاح ابلاغ گردیده و طبق دستورالعملهای صادره پس از دو ماه از زمان ابلاغ برای تولید کنندگان و وارد کنندگان و پس از چهار ماه از زمان ابلاغ برای کلیه کالاهای موجود در سطح بازار و انبارها لازم الاجرا می باشد و عواقب عدم اجرای موضوع توسط واحدهای تولیدی (صنفی، صنعتی )، زنجیره تاًمین خدمات پس از فروش و حوزه بازرگانی بر عهده خود واحد می باشد .
این مقام مسئول در خاتمه افزود: این موضوع بطور جد از طریق ناظران و بازرسان پلیس اقتصادی و تعزیرات حکومتی پیگیری و همچنین بازرسان این سازمان با بررسی دقیق و بازدید های میدانی وضعیت بازار استان را رصد نموده و بر روند اعمال طرح مذکور نظارت خواهند داشت و در صورت برخورد با تخلفات احتمالی و کشف کالاهای فاقد شناسه مطابق قانون با متخلفان برخورد خواهد شد .

نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 258
  • کد خبر : 91335