عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری اولین جلسه هماهنگی و همفکری تحقق شعار سال در استان گلستان


برگزاری اولین جلسه هماهنگی و همفکری تحقق شعار سال در استان گلستان

برگزاری اولین جلسه هماهنگی و همفکری تحقق شعار سال در استان گلستان
معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: جلسه هماهنگی و همفکری اهداف و اقدامات آتی حوزه صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در خصوص تحقق شعار سال با حضور مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان، معاون امور صنایع سازمان صمت استان گلستان و معاون پارک علم و فناوری استان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، فرهاد زارع با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری بر توسعه دو برابری شرکت های دانش بنیان و اشتغالزایی در این زمینه افزود: تنها راه رسیدن به این هدف گذاری این است که تمام ارکان مختلف دستگاه های دولتی  استان گلستان به میدان بیایند تا منویات رهبر معظم انقلاب که در بحث نامگذاری سال یک هدف کمی را بیان کرده اند در سال جاری اجرایی شود.
زارع افزود : ظرفیت های آموزشی و پژوهشی در تمامی بخش های اقتصادی اعم از صنعتی، کشاورزی، خدماتی و غیره با رویکرد دانش بنیان کردن تولید، به صورت حداکثری مورد توجه و بهره برداری در استان گلستان قرار گیرد.
ایشان گفت: جهش تولید دانش بنیان، نهضت به کارگیری نخبگان و فارغ التحصیلان در حوزه های مختلف به راه افتاده، از این طریق علاوه بر سرعت بخشیدن به رونق و جهش تولید دانش بنیان، از نخبگان جهت رشد و  تعالی در این زمینه بهره برادی میگردد.
معاون صنایع سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان گفت: صدور مجوزها و واگذاری تسهیلات مانند: زمین، وام و غیره برای شرکت ها و موسسات تولیدی دانش بنیان، در اولویت سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گلستان قرار گرفته است.
زارع گفت: بسته اطلاع رسانی در خصوص شرایط و محصولات و تسهیلات و حمایت ها تو سط پارک علم و فناوری استان تهیه و در اختیار سرمایه گذران قرار میگیرد
وی گفت: امیدواریم با همت سایر دستگاهها در تحقق نام سال توسط مقام معظم رهبری گام های بلندی برداشته و اقدام گردد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 351
  • کد خبر : 91404