عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » واحد‌های صنعتی و صنفی مستعد، دانش بنیان می شوند

سرپرست اداره کل صمت گلستان:

واحد‌های صنعتی و صنفی مستعد، دانش بنیان می شوند

واحد‌های صنعتی و صنفی مستعد، دانش بنیان می شوند

سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: در حال شناسایی واحد‌های صنعتی و صنفی مستعد هستیم تا آنها را به سمت دانش بنیان شدن سوق دهیم .

به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، درویش علی حسن زاده در سومین جلسه کمیته اقتصاد دانش بنیان استان گلستان گفت: در تلاش هستیم تا واحد‌های صنعتی و صنفی مستعد دانش بنیانی را شناسایی و با برگزاری نشست های توجیهی و دوره های آموزشی توسط پارک علم و فناوری استان برای ایشان، آنها را به سمت دانش بنیان شدن سوق دهیم .

وی گفت: لازم است ظرفیت های پارک علم و فناوری استان برای کمک به واحد‌های تولیدی و صنفی شناسایی و از آنها برای رشد و توسعه حوزه تولید و بازار بهره ببریم .

به گفته حسن زاده، از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۰۳ واحد تولیدی و صنفی استان که مستعد دانش بنیان شدن بوده اند شناسایی و جهت برگزاری نشست های توجیهی و دوره های آموزشی برای آنها به پارک علم و فناوری استان معرفی شده اند .

وی افزود: هم اکنون ۱۵۰ واحد فناور در تمامی حوزه ها در استان گلستان داریم که دانش بنیان نیستند ولی می توانیم برای دانش بنیان شدن آنها که دور از دسترس نیست تلاش نماییم و از تمامی مسئولین دستگاه های اجرایی می خواهیم کمک کنند تا در سال تولید ، دانش بنیان و اشتغال آفرین واحدها را به سمت دانش بنیانی سوق دهیم .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 215
  • کد خبر : 93794