عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار سرپرست هلال احمر گلستان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان


دیدار سرپرست هلال احمر گلستان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

 

دیدار سرپرست هلال احمر گلستان با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان

 سرپرست جمعیت هلال احمر گلستان با مدیرکل ارشاد استان در راستای همکاری های مشترک دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر گلستان، ظهر امروز چهارشنبه ۷ اردیبهشت ماه قاسم غریب آبادی سرپرست هلال احمر استان، در آستانه صدمین سالگرد تاسیس هلال احمر در راستای همکاری های سازمانی به دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان رفت.
در این دیدار صمیمی غریب آبادی ضمن بیان خلاصه ای از ظرفیت های هلال احمر استان در حوزه های مختلف گفت: هلال احمر از پشتوانه مردمی و داوطلبی بسیار خوبی برخوردار است. در حوادث که بخشی مهمی از فعالیت های هلال احمر را تشکیل می دهد ظرفیت امدادگران داوطلب است که باعث امدادرسانی مطلوب به مردم می شود.
وی در ادامه افزود: هرسازمانی ظرفیتی دارد که همه ی ظرفیت ها می توانند برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته شوند.بر همین اساس هلال احمر استان آمادگی کامل برای ارائه آموزش های مختلف برای هنرمندان عزیز را دارد.
در ادامه ی جلسه دکتر محمد رعیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان نیز به جایگاه بسیار مهم هلال احمر در نزد مردم اشاره کرد و گفت: نیروهای هلال احمر عاشقانه و خالصانه در شادی و غم در کنار مردم حضور دارند. هلال احمر یعنی فرهنگ احساس مسئولیت، فرهنگ خدمت رسانی به مردم، که از این جهت اشتراکاتی با سازمان ارشاد دارد چرا که موسیقی و نوا هم در شادی و غم و در بحران ها با مردم است.
 اینجانب هم آمادگی این اداره کل را برای همکاری با این سازمان مردمی اعلام می کنم و همه باید در گسترش فرهنگ یاریگر یکدیگر بودن تلاش کنیم.
گفتی است در این دیدار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در هلال احمر استان، مشاور مدیرعامل و معاون امور داوطلبان استان نیز حضور داشتند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : جمعیت هلال احمر گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .