عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گلستان به مناسبت روز معلم


پیام تبریک رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گلستان به مناسبت روز معلم

پیام تبریک رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان گلستان به مناسبت روز معلم
 حسن خان احمدی، رئیس دانشگاه علمی کاربردی استان گلستان، در پیامی فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت، سالروز بزرگداشت مقام والای معلم را به تمامی معلمان، به خصوص مدرسان فرهیخته‌ی دانشگاه علمی کاربردی استان گلستان تبریک گفت.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی استان گلستان، متن این پیام بدین شرح است:
قدرت و قوّت و اعتبار و آبروی یک کشور، بیش از همه‌چیز به نیروی انسانی آن کشور است.  نیروی انسانی را چه‌کسی درست میکند؟ نیروی انسانی را چه‌کسی نقد میکند؟ چه‌کسی فعلیّت میبخشد؟ معلّم. 
مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
در راستای تکریم مقام والای معلم در ایران، دوازدهم اردیبهشت هر سال، سالروز شهادت بزرگ مرد عرصه اندیشه و تفکر، دانشمند فرزانه، استاد شهید مرتضی مطهری، به نام روز معلم نامگذاری شده است.
 روز معلم مناسبت ارزشمندی برای یادآوری مسئولیت خطیر معلمان در امر تعلیم و تربیت است و این مهم، نشانگر نقش ویژه معلم به عنوان تربیت کننده نیروی انسانی کشور به عنوان زیر بنای توسعه و پیشرفت همه جانبه کشور است.
تعالی، رشد و توسعه هر جامعه در گرو آموزش صحیح است، آمیختن علم و عمل و آراستن تحصیل با فضایل اخلاقی و تهذیب میسر نیست مگر به همت معلمان از خود گذشته. شهید بزرگوار استاد مطهری نمونه کاملی از همه فضایل معلمی بود. وی کمر همت به پرورش نسلی بست که وارثان انقلابی عمیق و دامنه‌دار شدند. انقلابی که با نیروی قلم و عقیده به پیروزی رسید و با تکیه بر نیروی دانش و ایمان نسل پرورش یافته به دست معلمان راستین انقلاب همچون استاد شهید مرتضی مطهری مسیر پرافتخار خود را پیمود و در سایه ولایت، امروز الگویی برای کشورهای مستقل و مقتدر در جهان است.
بی شک رنج امروز معلم، اعتلای فرهنگ و اندیشه کشور در آینده است و او امروز خود را وقف فردای دیگران می­سازد و با این کار، نام خود را در ردیف نام انبیا برکتیبه تاریخ به یادگار گذاشته است.
بدون تردید معلمان فرهیخته کشورمان در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به عنوان سال "تولید، دانش­بنیان، اشتغال آفرین" نام‌گذاری شده است بیش از گذشته طلیعه‌دار عرصه عزم، اراده، کار و تلاش خواهند بود و در جهت اعتلای علم و فناوری کشور، بستر مناسبی را برای تحقق این امر فراهم خواهند کرد.
اینجانب ضمن تبریک این روز بزرگ به تمامی معلمان فرصت را غنیمت می‌شمارم و بار دیگر از همت، تلاش و زحمات بی شائبه مدرسان گرانقدر دانشگاه علمی کاربردی استان گلستان تقدیر می نمایم و توفیق روز افزون شما عزیزان را، از خداوند منان مسئلت دارم.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : دانشگاه علمی کاربردی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .