عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک استاندار گلستان بمناسبت روز معلم


پیام تبریک استاندار گلستان بمناسبت روز معلم

برای مشاهده تصاویر بصورت اسلایدر، روی یکی از تصاویر کلیک کرده و دکمه Space یا فاصله را از روی کیبرد بفشارید.
 

استاندار گلستان در پیامی روز معلم را به تمامی معلمان، مربیان و فعالان عرصه آموزش و پرورش استان تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد در سایه تعالیم معلمان، فرزندان گلستان آینده ای روشن را برای استان رقم زنند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان؛ متن کامل پیام دکتر هادی حق شناس به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

تعلیم و آموزش در دین مبین اسلام و جمهوری اسلامی ایران از جایگاه والایی برخوردار است تا آنجا که مقام معظم رهبری احترام به استاد را احترام به علم می دانند و می فرمایند "امروز همه باید تکریم به معلمان را، در فضاى فرهنگى جامعه و در ذهن مردم بیش از پیش تشدید کنند." 
معلمان آینده سازان واقعی جامعه هستند و اینگونه است که امام خمینی (ره) فرمودند:" امید من به شما دبستانی هاست"
بزرگترین سرمایه هر جامعه ای نیروی انسانی است و مهمترین بستر آموزشی نیروی انسانی مدارس و آموزشگاه ها بواسطه حضور معلمان و مربیان است و  ارتقا جایگاه معلمان به توانمند سازی جامعه در آینده منجر خواهد شد.
نامگذاری ۱۲ اردیبهشت , سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری به نام روز معلم در واقع تکریم جایگاه والای انسان سازی در جامعه است.
اینجانب روز معلم را به تمامی مردم شریف استان خصوصا معلمان, مربیان و فعالان عرصه تعلیم و تربیت تبریک عرض می نمایم و امیدوارم با همکاری طلایه داران علم و آموزش در سال جهش تولید بتوانیم آینده ای روشن را برای نگارستان ایران رقم بزنیم و فرزندانی هایی پرسش گر , ارتقاء طلب ,فرهیخته و دانش محور  را تحویل آینده استان دهیم.

هادی حق شناس
استاندار گلستان
 

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .