عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » امحاء بیش از 2 تن داروهای دامی تاریخ مصرف گذشته در گلستان


امحاء بیش از 2 تن داروهای دامی تاریخ مصرف گذشته در گلستان

امحاء بیش از 2 تن داروهای دامی تاریخ مصرف گذشته در گلستان
رییس اداره تشخیص و درمان اداره کل دامپزشکی استان گلستان از کشف و امحاء 2 تن داروی تاریخ مصرف گذشته و غیر مجاز در سطح داروخانه های دامپزشکی گلستان در سال 1400 خبر داد.
به گزارش روابط عمومی دامپزشکی استان گلستان، دکتر کتوک با اعلام این خبر گفت: در سال 1400 کارشناسان دارو و درمان در اداره کل و ادارات دامپزشکی شهرستان ها حدود 2 تن داروی تاریخ مصرف گذشته و غیر مجاز  را که شامل انواع داروهای تزریقی، مکمل و ... بود از سطح داروخانه های دامپزشکی و شرکت های پخش استانی کشف و ضبط و با هماهنگی مدیریت پسماند استان و مساعدت دستگاه قضایی بصورت بهداشتی امحاء نمودند.
وی در پایان اشاره کرد دارو های تاریخ مصرف گذشته و تقلبی می تواند صدمات جبران ناپذیری بر سلامت دام و طیور داشته باشد، لذا از تمامی دامداران و مرغداران عزیز خواهشمندیم در خرید این اقلام به مجوزهای تولید و تاریخ مصرف توجه و دقت کافی را داشته باشند  و  از داروخانه های دامپزشکی مجاز تهیه نمایند.
استان گلستان دارای  105 داروخانه  و 36 مرکز مایه کوبی مرتبط با دامپزشکی  می باشد که 16 شرکت پخش استانی کار توزیع اقلام مختلف دارو و واکسن های دامی را برای این مراکز به عهده دارند .

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل دامپزشکی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .