عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » انجام بیش از 14 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی و اقتصادی

سرپرست اداره کل صمت گلستان خبر داد:

انجام بیش از 14 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی و اقتصادی

انجام بیش از 14 هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی و اقتصادی
سرپرست اداره کل صمت گلستان گفت: از زمان اجرای طرح مردمی سازی عادلانه یارانه ها تاکنون 14196 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و اقتصادی استان گلستان انجام شده است.
به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، درویش علی حسن زاده گفت: با اجرای طرح مردمی سازی عادلانه یارانه ها توسط دولت، نظارت بر بازار با هدف جلوگیری از سوء استفاده سودجویان شدت گرفت به طوری که از زمان اجرای این طرح یعنی 18 اردیبهشت سالجاری تا کنون 3174 بازرس مرکب از اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان و ادارات تابعه شهرستان، اداره کل تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف و همیاران بسیج در قالب 1543 تیم نظارتی واحدهای صنفی و اقتصادی استان را رصد نمودند.
وی گفت: طی این مدت بازرسین 14196 واحد صنفی و اقتصادی استان را مورد بازدید و بازرسی قرار دادند که در نتیجه آن 249 پرونده تخلفاتی به ارزش بیش از 41 میلیارد ریال تشکیل و جهت رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال گردید.
به گفته حسن زاده، احتکار، گرانفروشی، عرضه خارج از شبکه، عدم اعلام موجودی کالا، اخفاء و امتناع از عرضه، تقلب و کم فروشی از جمله مهمترین تخلفات گزارش شده در این بازرسی ها بوده اند.
وی افزود: همچنین تعداد 514 گزارش از طریق سامانه پاسخگویی 124 این اداره کل ثبت و رسیدگی شده است .
حسن زاده از مردم استان تقاضا نمود: هرگونه تخلف صنفی را از طریق سامانه پاسخگویی 124 اداره کل صنعت، معدن و تجارت گزارش نمایند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل صنعت،معدن وتجارت گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 431
  • کد خبر : 92992