عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بررسی آخرین وضعیت نظارت بر بازار استان

در دیدار نماینده مردم گنبد کاووس با سرپرست اداره کل صمت گلستان انجام شد:

بررسی آخرین وضعیت نظارت بر بازار استان

بررسی آخرین وضعیت نظارت بر بازار استان

 آخرین وضعیت نظارت بر بازار استان گلستان، در دیدار نماینده مردم گنبدکاووس با سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان مورد بررسی قرار گرفت .

به گزارش روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، درویش علی حسن زاده سرپرست اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در دیدار با امان قلیچ شادمهر نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت بازرسی و نظارت بر بازار استان پس از اجرای طرح مردمی سازی توزیع عادلانه یارانه ها ، اهم برنامه ها و اقدامات این حوزه را تشریح کرد .

وی گفت : از هجدهم اردیبهشت ماه که طرح مردمی سازی توزیع عادلانه یارانه ها آغاز گردید، نظارت بر بازار با همکاری بازرسین اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان، بازرسی اصناف ، تعزیرات حکومتی ، سازمان جهاد کشاورزی، نیروی انتظامی و همیاران بسیج تشدید یافته و همه روزه تیم های مشترک متعددی بازار استان را رصد و تخلفات را گزارش می نمایند .

حسن زاده همچنین گزارشی از آخرین اقدامات انجام شده در راستای تدوین سند آمایش صنعت ، معدن و تجارت استان ارائه و ابراز امیدواری نمود با تدوین این سند شاهد رشد و توسعه بیش از پیش این بخش باشیم .

بنا بر این گزارش، آخرین وضعیت واحد‌های صنعتی شهرستان گنبد کاووس نیز از جمله موضوعاتی بود که در این دیدار مورد بحث و تبادل نظر سرپرست اداره کل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان و نماینده مردم گنبد کاووس در مجلس شورای اسلامی قرار گرفت.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل صنعت، معدن و تجارت گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 197
  • کد خبر : 93170