عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رسانه ها، صدای سازمان آموزش فنی و حرفه ای را به جامعه برسانند

حمزه کرایلو در بازدید از دفتر خبرگزاری مهر:

رسانه ها، صدای سازمان آموزش فنی و حرفه ای را به جامعه برسانند

رسانه ها، صدای سازمان آموزش فنی و حرفه ای را به جامعه برسانند

 مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان گفت: رسانه ها، صدای سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور را به عنوان متولی آموزش های مهارتی به جامعه برسانند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، حمزه کرایلو در بازدید از دفتر خبرگزاری مهر که در آستانه سوم تیر و به مناسبت نوزدهمین سالروز تاسیس خبرگزاری مهر انجام شد، تصریح کرد: رسانه ها بایستی جریان ساز باشند و باید در خصوص اهمیت مهارت آموزی در جامعه جریان سازی کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گفت: باید در جامعه فضا و مجموعه ای از رفتارها را ایجاد کنیم که امید بخشی را به اقشار مختلف جامعه ایجاد کنیم.
دکتر کرایلو همچنین بیان کرد: چالش امروز جامعه ما بیکاری فارغ التحصیلان دانشگاهی است که باید به طور جدی در بحث توانمندسازی دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی تلاش شود که ما در دو طرح نخلستان ویژه فارغ التحصیلان دانشگاهی و کهاد ویژه دانشجویان ،مهارت ها را ارائه می کنیم.
وی تصریح کرد: 500 هزار نفر در کشور در این طرح از آموزش های مهارتی بهره مند خواهند شد.
دبیر شورای مهارت استان گلستان اظهار کرد: آموزش های مهارتی فرصت های شغلی برای افراد ایجاد می کند به طوری که در سال گذشته بالغ بر 19 هزار نفر در استان گلستان مهارت های لازم را فرا گرفتند.

رسانه ها، صدای سازمان آموزش فنی و حرفه ای را به جامعه برسانند


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .