عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آموزش های مهارتی در استان با رویکردی جدید ارائه می شود


آموزش های مهارتی در استان با رویکردی جدید ارائه می شود

آموزش های مهارتی در استان با رویکردی جدید ارائه می شود

 در راستای پیگیری موضوع مهارت آموزی، عبدالجلال ایری نماینده مردم شریف غرب استان گلستان در مجلس شورای اسلامی در روز پنجشنبه 2 تیر 1401 در مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران کردکوی حضور یافت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، حمزه کرایلو مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان در ابتدا گفت: آموزش های مهارتی در استان با رویکردی جدید و در قالب طرح زیست بوم اشتغال و فناوری های نوین ارائه می شود.
وی افزود: به روز رسانی تجهیزات کارگاهی و تامین مواد مصرفی جهت آموزش، اعتبارات زیادی را می طلبد که مستلزم حمایت نمایندگان مجلس در جهت تخصیص اعتبارات لازم جهت رفع مشکلات مهارتی استان است تا بتوانیم رسالت سازمان آموزش فنی و حرفه ای را که توانمندسازی و تربیت نیروی انسانی ماهر است را به خوبی اجرا کنیم.
کرایلو در بخشی دیگر گفت: در خصوص بهبود معیشت کارکنان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و برقراری فوق العاده خاص از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی خواستار پیگیری این موضوع مهم هستیم.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان همچنین گفت: تسریع در اتمام پروژه احداث ساختمان مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان گمیشان می تواند گسترش و توسعه آموزش های مهارتی و همچنین ایجاد مشاغل پایدار را به همراه داشته باشد.

 ایری نیز گفت: آموزش های فنی و حرفه ای اگر برگرفته از مصالح و نیازهای شغلی مردم نباشد کارایی ندارد و باید این نیازها از بطن جامعه استخراج شود و آموزش های مهارتی هدفمند اجرا شود تا مشکلات حوزه اشتغال کمتر شود.
وی افزود: تلفیق دانش بومی و منطقه ای با مهارت می تواند اشتغال پایدار ایجاد کند. نماینده مردم غرب استان در مجلس شورای اسلامی همچنین بیان کرد: با جدیت دغدغه ها و مشکلات حوزه مهارت آموزی استان را پیگیری کنید و ما نیز در مجلس در این خصوص حمایت های لازم را انجام خواهیم داد.
شایان ذکر است در این جلسه سرپرست معاونت اداری و پشتیبانی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان، رؤسای مراکز آموزش فنی و حرفه ای برادران و خواهران کردکوی، گمیشان، بندرگز و ترکمن حضور داشتند و مسائل و مشکلات حوزه کاری خود را مطرح کردند.
گفتنی است مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان از کارگاه های آموزشی مرکز خواهران کردکوی بازدید کرد.

آموزش های مهارتی در استان با رویکردی جدید ارائه می شود

 

آموزش های مهارتی در استان با رویکردی جدید ارائه می شود

 

آموزش های مهارتی در استان با رویکردی جدید ارائه می شود

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .