عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » موافقت با 56 طرح گردشگري با سرمایه‌گذاری بالغ‌بر 3 هزار و 619 میلیارد ريال در استان گلستان


موافقت با 56 طرح گردشگري با سرمایه‌گذاری بالغ‌بر 3 هزار و 619 میلیارد ريال در استان گلستان

موافقت با 56 طرح گردشگري با سرمایه‌گذاری بالغ‌بر 3 هزار و 619 میلیارد ريال در استان گلستان

 سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان از تصویب 56 طرح سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری با حجم سرمایه‌گذاری بالغ‌بر 3 هزار و 619 میلیارد ريال در کمیسیون فنی برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری استان و صدور موافقت‌نامه اصولی برای این طرح‌ها در سه‌ماهه نخست سال جاری خبر داد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگري و صنایع‌دستی گلستان، رحمان فرمانی امروز یکشنبه 12 تیرماه 1401 با اعلام اين خبر، گفت: از ابتدای فروردین لغایت پایان خردادماه سال جاری 56 فقره موافقت اصولي ايجاد تأسيسات گردشگري با حجم سرمایه‌گذاری بالغ‌بر 3 هزار و 619 میلیارد ريال مورد موافقت قرار گرفت كه پس از اخذ سایر مجوزهای لازم و اجرا و بهره‌برداری از آن حدود 600 فرصت اشتغال در سطح استان فراهم می‌شود.
سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان اضافه كرد: اين طرح‌ها شامل 40 اقامتگاه بوم‌گردی، دو هتل، دو مرکز تفریحی، سرگرمی و گردشگری، پنج مجتمع گردشگری، پنج سفره‌خانه سنتی، یک مهمان‌پذیر و یک واحد خانه مسافر در سطح استان است که در صورت اخذ استعلامات، به آن‌ها موافقت ایجاد برای گذراندن مراحل قانونی اعطا می‌شود.
وی خاطرنشان كرد: اين طرح‌ها طبق ضوابط و قوانين مصوب در شیوه‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغي وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در كميسيون فني برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری استان بررسي و مورد تصويب قرار گرفت.
فرمانی با اشاره به این‌که گردشگري و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در اين حوزه از اهميت بالايي برخوردار است، تصريح كرد: حمايت از سرمایه‌گذاران و تسريع در اعطاي مجوزهاي لازم براي ايجاد تأسيسات گردشگري در سطح استان از اولویت‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگري و صنایع‌دستی است.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .