عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید مدیرعامل گاز گلستان از شرایط احداث ایستگاه ترکیبی روستای افرا تخته

باهدف پایداری و تقویت جریان گاز اجرا شد؛

بازدید مدیرعامل گاز گلستان از شرایط احداث ایستگاه ترکیبی روستای افرا تخته

 مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان به همراه محمدرضا قنبریان مدیر مهندسی و اجرای طرح‌ها و صالح روشنی رئیس خدمات فنی و مهندسی بررسی زمین خریداری‌شده و جانمایی محل احداث ساختمان و نصب ایستگاه ترکیبی TBS- CPS گاز روستای افرا تخته علی‌آباد کتول از این منطقه بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان در این بازدید پس از بررسی شرایط منطقه، وضعیت زمین خریداری‌شده و جانمایی محل احداث ساختمان، محوطه‌سازی و نصب ایستگاه تقلیل فشار گاز و حفاظت از زنگ، رهنمودهای لازم ارائه‌شده و مقرر شد هرچه سریع‌تر نسبت به عملیات اجرایی آن اقدام شود.

در همین راستا صالح روشنی رئیس خدمات فنی و مهندسی گاز گلستان به تشریح جزئیات انجام این پروژه پرداخت و گفت: با همکاری دهیاری روستای افرا تخته و همراهی امور حقوقی شرکت، زمین احداث ایستگاه ترکیبی روستا با مساحتی حدود 200 مترمربع تحصیل شد و طی بازدید از منطقه با حضور مدیرعامل شرکت در خصوص خاک‌برداری، جانمایی و تعیین نوع آرایش، چیدمان و طراحی ایستگاه با توجه به کوهستانی و شیب‌دار بودن قطعه موردنظر تصمیم‌گیری شد.

وی بابیان اینکه اهالی روستای افرا تخته علی آبادکتول از نعمت گاز بهره‌مند ‌می‌باشند افزود: در همین راستا به‌منظور پایداری و تقویت جریان گاز روستای مذکور، پس از بررسی‌های انجام‌شده برنامه احداث ساختمان و نصب ایستگاه ترکیبی در دستور کار این شرکت قرار گرفت و در شرف طراحی و مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد.

روشنی اظهار داشت: ظرفیت ایستگاه مذکور 1000 مترمکعب می‌باشد و به‌محض انتخاب پیمانکار، عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد و انشاء ا... با فراهم بودن شرایط، احداث و نصب ایستگاه برابر برنامه تعیین‌شده به اتمام خواهد رسید.

 

  

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .