عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آزمون ورود به حرفه مهندسان رشته معماری (طراحی) 23 تیرماه سال جاري برگزار می شود

مدیر کل راه و شهرسازي خبر داد:

آزمون ورود به حرفه مهندسان رشته معماری (طراحی) 23 تیرماه سال جاري برگزار می شود

مدیرکل راه و شهرسازي گلستان با بيان اينكه 634 نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسان رشته معماری (طراحی ) پنجشنبه 23 تیرماه سال جاري در استان شركت مي كنند، گفت: از اين تعداد 368 نفر زن و 266 نفر مرد هستند كه در این کارزار علمی با يكديگر به رقابت مي پردازند.
به گزارش اداره ارتیاطات و اطلاع رسانی اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس "مهدی ملک" افزود: آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته معماری (طراحی) همزمان با سراسر كشور در روز پنجشنبه 23 تیرماه از ساعت 7:30 صبح به مدت 7 ساعت در سه حوزه در گرگان و یک حوزه در گنبدکاووس برگزار می شود.
وی ادامه داد:  دانشگاه فنی دختران مائده واقع در شهرک امام حوزه بانوان در گرگان و دانشکده فنی شهید چمران واقع در خیابان شهید رجایی جنب کانون طه و شعبه دوم دانشگاه مائده واقع در عدالت 13 حوزه آقایان در گرگان و دانشگاه آزاد اسلامي واحد گنبدکاووس واقع در کمربندی شهید صیاد شیرازی حوزه آقایان و بانوان می باشد.
مهندس ملک افزود: ورود داوطلبان به جلسه آزمون بدون كارت شناسايي آزمون و كارت معتبر عكس دار یا کارت عضویت عکس دار سازمان نظام مهندسی ساختمان استان حتي با تاييدیه ثبت نام آزمون مجاز نمي باشد.
وی گفت: داوطلبان گرامی برای دریافت کارت ورود به جلسه آزمون می توانند از ساعت ۱۶ روز دوشنبه مورخ 20 /04 /1401 لغایت چهارشنبه  22 /04 /1401 به سامانه ثبت نام آزمون ها به نشانی www.inbr.ir یا سایت شرکت خدمات آموزشی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی http://www.sanjeshserv.ir مراجعه و کارت خود را دریافت نمایند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان با تاکید بر الزامات رعایت موارد بهداشتی جهت شرکت در آزمون، استفاده از ماسک برای ورود به حوزه، حین آزمون و خروج از حوزه و به همراه داشتن مواد ضد عفونی کننده الزامی دانست و افزود: داوطلبان باید یک ساعت قبل از شروع آزمون در محل حوزه حضور داشته باشند.
مهندس ملک، هدف از برگزاري اين دوره از آزمون را، اخذ پروانه اشتغال به كار مهندسي در رشته معماري (طراحی) در پايه 3 برای مهندسین بيان كرد.

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .