عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » انجام بیش از 86 مورد ملاقات مردمی مدیرعامل شرکت گاز استان در سه‌ماهه نخست سال

در راستای مسئولیت اجتماعی صورت گرفت:

انجام بیش از 86 مورد ملاقات مردمی مدیرعامل شرکت گاز استان در سه‌ماهه نخست سال

 مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان گفت: در راستای مسئولیت اجتماعی و رسیدگی به مطالبات مردمی تعداد 86 مورد ملاقات به‌صورت حضوری و چهره به چهره در این شرکت در سه‌ماهه نخست سال 1401 انجام‌شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان، علی طالبی در این خصوص بیان داشت: برنامه ملاقات عمومی و دیدار چهره به چهره مردم با مسئولین از برنامه‌های مهم و مردمی بوده که سه‌شنبه‌های هر هفته انجام می‌شود که در این رابطه هم استانی‌های گرامی، پیمانکاران و حتی همکاران  با تعیین وقت، مشکلات و درخواست‌های موردنظر خود را به‌صورت حضوری بیان نموده که مورد پیگیری قرار می‌گیرد. 
وی گفت: در همین رابطه در فصل بهار تعداد 86 مورد ملاقات حضوری  انجام شد که مراجعین گرامی مشکلات موردنظر خود را در بخش‌های مختلف توسعه گازرسانی در شهرها، روستاها و صنایع، روند خدمات‌رسانی، حوزه منابع انسانی و پرسنلی و موارد مرتبط دیگر مطرح کردند که موردبررسی قرار گرفت. 
وی افزود: در سال گذشته تعداد 38 جلسه ملاقات عمومی در این شرکت انجام‌شده که در همین رابطه  256 مورد ملاقات صورت پذیرفته است که مورد  رسیدگی قرار گرفت.
  طالبی اظهار داشت: در سفر هیئت دولت به استان برنامه میز ارتباطات مردمی صنعت نفت، با حضور مدیرکل بازرسی وزارت نفت، به مدت دو روز به میزبانی شرکت گاز استان گلستان برگزار شد و تعداد  150  مورد ملاقات انجام شد.
 مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان با اشاره به اینکه روزهای سه‌شنبه هر هفته از ساعت 8 صبح الی 12 برای ملاقات حضوری و دیدار مردمی اختصاص‌یافته و تمامی مشترکین شرکت گاز و متقاضیان و گروه‌های ذینفع می‌توانند طی هماهنگی با دفتر مدیریت، تعیین وقت نموده و در ساعت مقرر به‌صورت حضوری مشکلات خود را مطرح تا پیگیری‌های لازم صورت پذیرد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .