عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بیش از 400 مورد ملاقات مردمی در سال 1401 توسط مدیرعامل گاز گلستان انجام شد


بیش از 400 مورد ملاقات مردمی در سال 1401 توسط مدیرعامل گاز گلستان انجام شد

 

در راستای مسئولیت اجتماعی، در سال 1401 بیش از 400 مورد ملاقات حضوری در حوزه مسائل گازرسانی، خدمات‌رسانی و سایر موارد مرتبط دیگر توسط علی طالبی مدیرعامل شرکت گاز استان گلستان  با مردم شریف استان انجام‌شده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان، در فاصله زمانی ابتدای فروردین لغایت پایان اسفندماه سال گذشته، تعداد 402 مورد ملاقات حضوری مردمی با مدیرعامل گاز گلستان انجام‌شده است و مطالبات و درخواست‌های مردمی در حوزه‌های مختلف موردبررسی و پیگیری قرار گرفت.

 در این دیدارها که روزهای سه‌شنبه هر هفته از ساعت 8 صبح الی 12 به‌صورت چهره به چهره انجام شد مهندس طالبی پس از شنود درخواست‌های مطرح‌شده مراجعین در بخش‌های توسعه گازرسانی، خدمات‌رسانی، نصب انشعاب، جذب نیرو، قبوض گاز و موارد مرتبط دیگر، ضمن پاسخگویی مستقیم به مطالبات مطروحه در چارچوب قوانین و ارائه راهنمایی‌های لازم، درخواست‌هایی را که نیاز به بررسی بیشتر داشتند را نیز مورد پیگیری قرار می‌دادند.

شایان‌ذکر است علاوه بر ملاقات مذکور، تعداد زیادی نیز بدون هماهنگی  قبلی در طول هر هفته با مردم و حتی با همکاران و پیمانکاران نیز صورت  می‌گرفت.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کارشناس5
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .