عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ایجاد تحول به کمک و همکاری بین بخشی نیاز دارد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان:

ایجاد تحول به کمک و همکاری بین بخشی نیاز دارد

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان، ایجاد تحول، افزایش کارآمدی و رضایتمندی و ارائه خدمات بهتر به مردم را از دغدغه های مدیریتی خود در بدو خدمت بیان کرد و گفت: برای دستیابی به این اهداف به کمک و حمایت همه جانبه سازمانی و بین بخشی دستگاههای اجرایی نیاز است.

 عادل مصدقی در مراسم معارفه خود با حضور معاون ساخت و نگهداری راههای روستایی و فرعی سازمان متبوع، معاون استاندار و سایر مسوولان استانی و شهرستانی اظهارداشت: در بخش راهداری ایجاد شبکه همیاران مردمی و پاسخگویی به مطالبات مردمی در بخش راههای روستایی، استفاده از ظرفیت های ملی و استانی کمیسیون ایمنی راهها و شورای ترافیک لازم و ضروری است.
مصدقی، ماموریت اصلی سازمان را در این ایام، اعزام زائران اربعین حسینی بیان کرد و گفت: ایجاد ظرفیت های لازم برای جابجایی زائران در سطح ملی و استانی در حال انجام است که امید است به نحو احسن اجرا شود.
به گفته وی، تجارب و زحمات گذشتگان در دو بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای موضوع مهمی است که در جهت اصلاح و بهتر کردن امور استفاده می شود.
خداداد مقبلی معاون ساخت و نگهداری راههای روستایی و فرعی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با سفر به گرگان و طی مراسمی، حکم عادل مصدقی را بعنوان مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان به نیابت از ریاست سازمان متبوع، تقدیم و از زحمات 11 ساله مهدی میقانی، مدیرکل پیشین تقدیرکرد.
پس از این مراسم، اولین شورای معاونین اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با مدیریت جدید نیز با حضور این مقام سازمانی برگزار شد.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .