عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بازدید نمایندگان مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی از مرکز توانبخشی ایثار گلستان


بازدید نمایندگان مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی از مرکز توانبخشی ایثار گلستان

 نمایندگان مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی از مراحل پایانی تجهیز و راه اندازی مجتمع توانبخشی ایثار بازدید به عمل آوردند.

به گزارش ایثار واحد گلستان، اسرافیل وزیری به همراه منتظری و سنگدوینی نمایندگان مردم شریف گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی از مراحل پایانی تجهیز مجتمع توانبخشی ایثار بازدید کردند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان در حاشیه این بازدید در گفتگو با خبرنگار ایثار واحد گلستان گفت: مجتمع فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثارگران استان گلستان مصوب سفر  استانی رئیس جمهور وقت در سال ۸۴ در زمینی به متراژ ۹۰۰۰ متر مربع و زیر بنای ۸۰۰۰ متر مربع طراحی و عملیات اجرایی آن در سال ۸۶ آغاز گردید.
وی افزود: با توجه به دو مرحله نوسانات شدید ارزی و عدم تأمین اعتبار به موقع، تکمیل پروژه در سال ۹۵ با ۱۲ میلیارد تومان هزینه و ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی مطابق گزارش اداره راه و شهرسازی استان گلستان متوقف شده است و با درخواست جامعه ایثاگری استان و پیگیری‌های مستمر این اداره کل در سفر ریاست محترم جمهور در سال ۹۷ اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی به صورت اسناد خزانه اسلامی برای پروژه اختصاص یافت که البته این اعتبار سال 99 محقق شده است.
وی ادامه داد: در سفر ریاست محترم جمهور حضرت آیت‌الله رئیسی به استان در سال ۱۴۰۰ برای تکمیل پروژه اعتبار ۲۵ میلیارد تومانی به تصویب رسید که با پیگیری‌های دکتر قاضی‌زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر استانی به این استان تاکنون ۱۰ میلیارد تومان آن تخصیص یافته و با تأمین باقیمانده اعتبارات مصوب این مجتمع تکمیل خواهد شد.
اسرافیل وزیری ضمن تشکر از دغدغه های تمامی مسئولان استان علی الخصوص دکتر زنگانه استاندار محترم استان مبنی بر اتمام این پروژه، گفت: بر اساس دستور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران این مرکز که مراحل پایانی تجهیز و راه اندازی را طی می کند ان‌شاءالله به زودی مورد استفاده جامعه ایثارگری قرار خواهد گرفت.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .