عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان با مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان


دیدار مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان با مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان

دیدار مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان با مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان

 مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان با مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان در راستای توسعه تعاملات حوزه‌های مرتبط با میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در مناطق روستایی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، این دیدار امروز دوشنبه 14 شهریورماه 1401 در راستای توسعه تعاملات حوزه‌های مرتبط با میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در مناطق روستایی با حضور سید کمال محب‌حسینی مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان با محمدجواد ساوری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان انجام شد.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان در این دیدار گفت: ظرفیت‌های بسیار خوبی در روستاهای استان در بخش‌هایی نظیر طبیعت‌گردی و بوم‌گردی برای اشتغال‌زایی جوانان روستایی و همچنین برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌ها وجود دارد که باید از آن درراستای ماندگاری گردشگران و رونق اقتصاد روستایی بهره‌برداری کنیم.
محمدجواد ساوری خاطرنشان کرد: با همکاری اداره‌کل امور روستایی استانداری از ظرفیت و توانمندی روستاهای استان برای برگزاری هرچه بهتر جشنواره فرهنگ اقوام استفاده خواهیم کرد.
در ادامه این دیدار نیز مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان گفت: گردشگری یکی از بخش‌های مهم برای توسعه اشتغال و اقتصاد در مناطق روستایی استان است.
سید کمال محب‌حسینی تأکید کرد: اقامتگاه‌های بوم‌گردی با ایجاد زنجیره‌ای از مشاغل نقشی اساسی در توسعه اقتصاد و اشتغال روستاها دارند که باید به توسعه کمی و کیفی آن توجه ویژه کنیم.

دیدار مدیرکل امور روستایی و شوراهای استانداری گلستان با مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .