عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداري با مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان


دیدار مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداري با مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان

دیدار مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداري  با مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان

 

آزاده رجبی مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداري گلستان با حضور در اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان با محمدجواد ساوری مدیرکل این دستگاه دیدار و گفت‌وگو کرد.
به‌گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گلستان، این دیدار امروز شنبه 20 خردادماه1402 با حضور آزاده رجبی مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداري گلستان، محمدجواد ساوری مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، مریم عبدالله نژاد مشاور امور بانوان و رامتین امامی مشاور امور جوانان این اداره‌کل برگزار شد.
مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداري گلستان در این دیدار گفت: در حوزه کارآفرینی به‌ویژه برای بانوان شاهد اتفاقات بسیار خوبی در اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان بودیم که جای تقدیر و تشکر دارد.
آزاده رجبی با اشاره به تسهیلات پرداختی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به حوزه صنایع‌دستی، خاطرنشان کرد: تسهیلات کم‌بهره کمک بسیار خوبی در راستای حمایت از هنرمندان صنایع‌دستی مخصوصاً بانوان است.
او تصریح کرد: یکی از نیازمندی‌های عرضه تولیدات هنرمندان حضور در نمایشگاه فصلی، موقت و دائمی است که تأثیر مهمی در رونق فروش هنرمندان دارد.
مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداري گلستان گفت: تولید محتوا، معرفی هنرهای سنتی، معرفی کارآفرینان این حوزه می‌تواند موجب نمایش توانمندی‌ها مخصوصاً در حوزه بانوان باشد.
او در پایان تأکید کرد: توجه به موضوعات جوانی جمعیت و فرزند آوری که مورد تأکید مقام معظم رهبری است در حوزه درون‌سازمانی و برون‌سازمانی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان مسئله بسیار مهمی است که باید برای جامعه هدف برنامه داشته باشیم.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان نیز در این دیدار گفت: بیش از 30هزار هنرمند فعال و شناسایی‌شده در سطح استان داریم که سهم بسیار بالایی از این تعداد را بانوان تشکیل می‌دهند.
محمدجواد ساوری خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که بیشتر شاغلان صنایع‌دستی را بانوان تشکیل می‌دهند یکی از اولویت‌های اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی به‌خصوص در حوزه صنایع‌دستی حمایت از بانوان در راستای رفاه و هدایت آنان به‌منظور بهبود شرایط کار است زیرا توجه به این بخش کاهش آسیب‌های اجتماعی را درپی خواهد داشت.
او بیان کرد: امروزه در حوزه‌های فرهنگی اکثر فعالیت‌ها به‌نوعی در اختیار بانوان است و این فعالیت‌ها توسط بانوان اداره می‌شود، که این همت و تلاش ستودنی است.
مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان همچنین گفت: نمایشگاه‌های بین‌المللی و ملی خوبی در حوزه صنایع‌دستی و گردشگری برگزار شد که برای حضور و شرکت در این نمایشگاه‌ها تلاش شد تا از ظرفیت‌های همه هنرمندان استفاده شود.

دیدار مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداري  با مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان

 

دیدار مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداري  با مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان

 

دیدار مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداري  با مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .