عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استقبال گلستانی‌ها از کارگاه های آموزشی در خوشه صنعت

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان عنوان کرد:

استقبال گلستانی‌ها از کارگاه های آموزشی در خوشه صنعت

استقبال گلستانی‌ها از کارگاه های آموزشی در خوشه صنعت

 

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان گفت: با وجود اینکه گلستان یک استان کشاورزی بوده ولی کارگاه های آموزشی در خوشه صنعت ما بیشترین استقبال را داشته و ضرورت دارد که به حوزه تجهیز این کارگاه ها توجه شود.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، حمزه کرایلو شامگاه امروز در دیدار رئیس سازمان فنی و حرفه ای با مجمع نمایندگان گلستان اظهار کرد: در استان گلستان 18 مرکز آموزش دولتی و 118 کارگاه ثابت فعال دولتی داریم و 132 مربی در این مراکز به آموزش های مهارتی به گروه های هدف 19 گانه می پردازند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان ادامه داد: همچنین در سطح استان 530 آموزشگاه آزاد فنی و حرفه ای در بحث آموزش های مهارتی به ما کمک می کنند و بیش از 600 مربی در این مراکز فعالیت دارند.
کرایلو بیان کرد: در طی پنج ماه گذشته در مراکز دولتی ما یک میلیون و 539 هزار نفر ساعت آموزش فنی و حرفه ای انجام شده است که نسبت عملکرد ما در دولت سیزدهم نسبت به دولت دوازدهم 119 درصد افزایش یافته است.
وی به مشکلات پیشروی آموزش های مهارتی در فنی و حرفه ای استان اشاره کرد و گفت: در مراوه تپه برخی از روستاها به مراکز آموزشی ما فاصله زیادی دارد و تنها را آموزش ما تکمیل خوابگاه است و اگر بتوانیم یک خوابگاه داشته باشیم می توانیم آموزش های مهارت فنی و حرفه ای را در این شهرستان توسعه دهیم و 31 میلیارد تومان از اعتبارات فرمانداری برای این منظور در نظر گرفته شده است.
این مقام مسئول افزود: مرکز آموزش فنی و حرفه ای خواهران گنبدکاووس یکی از پروژه های است که در سفر رئیس جمهور به آن تاکید شده و 9 میلیارد تومان اعتبار برای آن در نظر گرفته شده است.
کرایلو به فرسودگی تجهیزات در کارگاه های آموزش فنی و حرفه ای اشاره کرد و افزود: تجهیزات ما برای 20 سال گذشته است و با وجود اینکه گلستان یک استان کشاورزی بوده ولی کارگاه های صنعتی ما بیشترین استقبال را داشته و ضرورت دارد که به حوزه تجهیز این کارگاه ها توجه شود.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : فنی و حرفه ای
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .