عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مصرف ١٣٣ میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی در استان گلستان


مصرف ١٣٣ میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی در استان گلستان

مصرف ١٣٣ میلیون لیتر انواع فرآورده های نفتی در استان گلستان

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گلستان گفت: مجموع مصرف انواع فرآورده نفتی این منطقه در دو ماه نخست امسال، به ١٣٣ میلیون و ٤٥٧ هزار لیتر رسیده است.

به گفته امیر بنی کریمی، بنزین مصرفی این منطقه در بازه زمانی یاد شده، با ٩ درصد کاهش نسبت به مدت مشابه پارسال، به ٦٨ میلیون و ٥٥٤ هزار لیتر رسیده است.

وی سهم نفت سفید مصرفی منطقه گلستان را در فروردین و اردیبهشت ماه امسال، پنج میلیون و ٣٨٧ هزار لیتر اعلام و اظهار کرد: مصرف این سوخت در قیاس با مدت مشابه سال پیش، ١٠,٥ درصد کاهش یافته است.

بنی کریمی همچنین از مصرف ٥٩ میلیون و ٦٥ هزار لیتر نفت گاز در ٦٢ روز نخست امسال خبر داد و گفت: از این مقدار، ٥٤ میلیون و ٢٢٢ هزار لیتر آن به مصرف غیر نیروگاهی و چهار میلیون و ٨٤٣ هزار لیتر نیز به مصرف نیروگاهی اختصاص یافته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گلستان با اشاره به این که مصرف کلی نفت گاز این منطقه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ٢٤ درصد کاهش یافته است، افزود: مصرف نفت گاز غیر نیروگاهی منطقه گلستان در قیاس با مدت مشابه سال پیش، نزدیک به ١٧درصد و مصرف نیروگاهی آن نیز بیش از ٤٢ درصد کاهش یافته است.

وی درباره نفت کوره مصرفی این منطقه نیز یادآور شد: مصرف این سوخت با پنج درصد کاهش نسبت به ٦٢ روز نخست پارسال، در دو ماه نخست امسال، به ٤٥١ هزار لیتر رسیده است.

به گفته بنی کریمی، در بازه زمانی یاد شده، ٣٥ میلیون و ٤٤٣ هزار و ٣٦٤ متر مکعب گاز طبیعی فشرده (سی ان جی) در منطقه گلستان مصرف شده که این مقدار نسبت به مدت مشابه پارسال، با افزایش ١,٥ درصدی همراه شده است.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .