عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری جلسه با مدیران عامل دفاتر خدمات زیارتی استان گلستان


برگزاری جلسه با مدیران عامل دفاتر خدمات زیارتی استان گلستان

 

به گزارش روابط عمومی حج و زیارت استان گلستان ، جلسه توجیهی با مدیران عامل دفاتر خدمات زیارتی در خصوص نقل و انتقال اسناد حج تمتع و عمره با حضور سید علی میرقاسم پور مدیر حج و زیارت استان گلستان و کارشناسان بصورت منطقه ای در غرب ، شرق و مرکز استان برگزار گردید .

  در این جلسه ابتدا مدیر حج و زیارت استان توصیه های لازم را به دفاتر خدمات زیارتی سطح استان ، نسبت به رعایت دستورالعمل های ارسالی و پاسخگویی به ارباب رجوع بیان داشتند.

  ایشان گفت: با توجه به فعالیت برخی افراد غیر مجاز در عرصه خرید و فروش اسناد حج تمتع و عمره، از متقاضیان اینگونه  اسناد درخواست می شود تا مراقب این افراد  که با هدف سودجویی فعالیت می نمایند، باشند و به تبلیغات آنان در فضای مجازی و پیامکهای ارسالی توجه ننمایند. وی با اشاره به اینکه فعالیت این افراد مورد تایید سازمان حج و زیارت نمی باشد اعلام داشت : متقاضیان در صورتی که قصد نقل ویا انتقال فیش حج تمتع خود را دارند می‌توانند جهت پیگیری و ثبت درخواست‌ خود  به سامانه اینترنتی tasharof.haj.ir و یا به یکی از دفاتر زیارتی تحت نظارت سازمان حج و زیارت استان مراجعه و اقدام نمایند.

در ادامه محمد رحیم ملاح مسئول ثبت نام واعزام زائران در خصوص نحوه ثبت و ارسال مدارک و نقل و انتقال اسناد حج تمتع و عمره توضیحات تکمیلی خود را به مدیران عامل دفاتر خدمات زیارتی بیان داشتند.

 

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت حج و زیارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .