عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار مدیرعامل و معاونین شرکت آب و فاضلاب استان با سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان


دیدار مدیرعامل و معاونین شرکت آب و فاضلاب استان با سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان

 دکتر ایرج حیدریان رئیس هیئت مدیره و  مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان به همراه معاونین این شرکت با حضور در استانداری گلستان با سرپرست جدید معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندار دیدار و گفت و گو نمودند.

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، در ابتدای این دیدار دکتر حیدریان ضمن تبریک انتصاب سرپرست جدید معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان به تشریح  آخرین وضعیت پروژه های در دست اجراء ، استفاده از آب های نامتعارف  و وضعیت منابع آب استان در شهرها و روستاهای استان از نظر میزان بهره مندی از آب شرب پایدار ، سالم و بهداشتی پرداختند و خواستار حمایت همه جانبه مجموعه استانداری از پروژه ای  شرکت آب و فاضلاب استان شدند.
وی افزود: شرکت آب و فاضلاب استان در جهت ارائه خدمات مستمر و مطلوب تر و تامین بلند مدت آب شرب شهرها و روستاههای استان فعالیت ها و اقدامات بسیار موثری  انجام و در دست اجرا دارد.
حیدریان با اشاره به اینکه از ۱۰ هزار روستای محروم کشور ، 432روستای محروم  در قالب طرح بزرگ ملی جهاد آبرسانی به استان گلستان تعلق دارد، گفت: این طرح‌ها با اعتباری بالغ بر 6145میلیارد ریال و به منظور رفع تنش آبی و تأمین آب پایدار در سطح روستاهای استان، طی مدت ۳۰ ماه اجرا می‌شود.
این مقام مسئول تصریح کرد: امیدواریم با  اجرای پروژه های که در راستای  محرومیت زدایی و در  جهت توسعه و خدمات رسانی  مطلوب تر  به روستاها انجام میگیرد شاهد افزایش شاخص برخورداری از آب شرب سالم و بهداشتی در روستاهای استان باشیم .
در پایان این دیدار سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استاندری استان گلستان ضمن تقدیر از زحمات مدیر عامل و مجموعه همکاران شرکت آب و فاضلاب استان گلستان جهت خدمات رسانی پایدار و بی وقفه به مردم استان  بر استفاده از تمام ظرفیت ها برای پیشبرد پروژه های صنعت آب استان و رفع مشکلات و دغدغه های مردم در این حوزه تاکید نمود.
 
                                                                                                                          
 
 
 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .