عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی گلستان خبر داد؛بهسازی و تعریض محور بندر ترکمن – گمیشان


معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی گلستان خبر داد؛بهسازی و تعریض محور بندر ترکمن – گمیشان

 معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی گلستان گفت: عملیات بهسازی تعریض محور بندر ترکمن – گمیشان به طول ۵ کیلومتر در حال اجرا بوده که ۲/۵ کیلومتر آن طی همین هفته آسفالت و با انجام خط کشی زیر بار ترافیک خواهد رفت.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی گلستان مهندس نبی الله داودی اظهار کرد: با پیگیری های مدیرکل راه و شهرسازی و با دستور وزیر راه و شهرسازی آسفالت و تعریض محور بندر ترکمن – گمیشان در حال اجرا است.
معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی گلستان ادامه داد: این پروژه به طول 14 کیلومتر بوده و در روزهای آینده نسبت به خط کشی و نصب علائم ایمنی آن اقدام خواهد شد.
وی از فعالیت  بیش سه کارگاه فعال در پروژه خبر داد و افزود: میزان اعتباری که برای عملیات اجرایی این پروژه مصوب شد ۳۰ میلیارد تومان بوده که تاکنون  هشت میلیارد آن تخصیص یافته است.
مهندس داوودی همچنین تصریح کرد: همچنین در روزهای آتی عملیات روکش آسفالت هشت کیلومتر از محور آق قلا_ بندر ترکمن که پیش از این بهسازی شده بود، انجام می شود.
معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی گلستان با بیان اینکه بهسازی این محور جزو مصوبات سفر هیات دولت سیزدهم به گلستان بود، گفت: خوشبختانه طی سفر پر برکت رئیس جمهور به استان اعتبارات خوبی برای این پروژه مصوب شد که  تزریق این اعتبارات موجب پیشرفت عملیات اجرایی این طرح شده است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راه و شهرسازی گلستان:
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .