عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » فعالیتهای فرهنگی پیوست دائمی اداره کل راه آهن شمال شرق ۲


فعالیتهای فرهنگی پیوست دائمی اداره کل راه آهن شمال شرق ۲

 جلسه کمیته فرهنگی با حضور محسن اعتماد مدیرکل راه آهن شمال شرق ۲ واعضای کمیته در سالن جلسات اداره کل برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه آهن شمال شرق2 ، محسن اعتماد ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) با اشاره به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظلله العالی ) فرهنگی مانند هوایی است که ماتنفس میکنیم ،عنوان نمود: توجه به مسائل فرهنگی هم از نظر شرعی وهم ازنظر قانونی وظیفه همه ماست و فعالیتهای فرهنگی پیوست دائمی اداره کل راه آهن شمال شرق ۲ می باشد.

وی افزود : برنامه راهبردی در حوزه ی فرهنگی، یکی از اقدامات کلیدی و بسیار مهمی است که می تواند نقش بسزایی در تحقق هر چه بهتر اهداف فرهنگی در سازمانها ایفا نماید.

مدیرکل راه آهن شمال شرق ۲ ضمن خوب ارزیابی نمودن عملکرد کمیته فرهنگی ،به اهم اقدامات صورت گرفته تا کنون اشاره و افزود : انجام موارد مندرج در حوزه فرهنگی مهم ترین مقوله اجتماعی و سازمانی می باشد و ارائه فعالیتهای فرهنگی امروزه درکنار فعالیت های عمرانی لازمه فعالیتهای ادارات می باشد وخوشحالیم که بانوان اداره کل در کنارسایر کارکنان ومجموعه و کمیته های مرتبط پای کار ودراین زمینه ها فعال هستند.

در ادامه دبیرکمیته فرهنگی نیز سخنانی در باره موضوعات مطرح شده عنوان وگرامیداشت مقام شامخ شهداء را یکی از فعالیت های فرهنگی و به عنوان یک سرفصل عنوان نمودوافزود : ما می توانیم با تکریم خانواده های معظم شهداء، ایثارگران و جانبازان در راستای اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت وانجام امور فرهنگ سازی برای نسلهای آینده چه در نوع کمی و چه کیفی قدمهای مثبتی برداشته و با برگزاری مراسمات فرهنگی ،ملی و مذهبی راه روشنی برای آنان روشن نمائیم.وی به فعالیتهای فرهنگی در قالبهای امورهنری، ورزشی ، اجتماعی و اخلاقی نیز اشاره و ... توضیحاتی ارائه نمودند.

در این جلسه ازبرندگان مسابقه پیامکی هفته بسیج و هفته وحدت تقدیرگردید یادآور میشود که شرکت کنندگان این دوره از مسابقات پیامکی تنها خودمجموعه و درون سازمانی نبوده و برون سازمانی بود و از ادارات و دستگاههی اجرای استان درمسابقه پیامکی شرکت و برنده و جوایزی توسط مدیر کل به آنان اهدا گردید.


 

  

 

 


 

 


 


 


 


 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : راه آهن
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : راه آهن
  • بازدید : 297
  • کد خبر : 97494