عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تامین سریع ، به موقع و به مقدار نیاز بیمه شدگان از اولویتهای ما در حوزه داروست

دکتر زینلی مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان در دیدار با مدیران عامل شرکتهای دارویی استان:

تامین سریع ، به موقع و به مقدار نیاز بیمه شدگان از اولویتهای ما در حوزه داروست

 

 

به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان ، دکتر زینلی مدیر درمان گلستان طی نشستی با مدیران عامل شرکتهای دارویی استان ، ضمن معرفی خدمات درمانی تامین اجتماعی استان گفت : تامین سریع ، به موقع و به مقدار نیاز بیمه شدگان از اولویتهای ما در حوزه داروست.

بنا به این گزارش در این نشست که اولین جلسه هم اندیشی با مدیران عامل شرکتهای دارویی استان بود دکتر زینلی ضمن معرفی سازمان به عنوان رتبه اول خریدار و رتبه اول تولید درمان رایگان و سازمانی غیرانتفاعی که ۵۱درصد جمعیت کشور را تحت پوشش دارد تاکید کرد که علیرغم تاثیر تصمیمات و مصوبات مجلس شورای اسلامی حتی یک نماینده در مجلس نداریم.

وی تاکید کرد که بر اساس سند چشم انداز تهیه شده در پایان برنامه چهارساله مدیریت درمان باید رتبه اول استان و جزء ۵ اداره اول کشور باشیم.

وی همچنین با بیان اهداف و برنامه استراتژیک استان ، به برنامه های توسعه ای و پروژه های درمانی ازجمله ۵۰ تخت بیمارستان حکیم جرجانی ، اخذ مجوز دو دستگاه ام .آر. آی و خرید  زمینهای درمانگاههای آق قلا - مینودشت و علی آباد کتول اشاره کرد و راه اندازی درمانگاه کلاله را بدون تخصیص حتی یک نفر نیرو از سوی سازمان اقدامی اسنساندوستانه دانست که با هدف خدمت هر چه بیشتر به بیمه شدگان انجام شده است.

همچنین راه اندازی شیفت دوم درمانگاه بندر ترکمن با همین شرایط مصداقی دیگر در ارائه خدمت بی منت است.

مدیر درمان گلستان به راه اندازی میز ارتباطات مردمی و مشاوره و خدمت در تمام مراکز درمانی استان و بازدیدهای محسوس و نامحسوس جهت ارزیابی عملکرد همکاران اشاره کرد و اجرای برنامه آراستگی محیط کار و پیگیری برنامه های فرهنگی را نیز از جمله اولویتهای استان دانست.

دکتر زینلی تاکید کرد که بر اساس علم مدیریت برای انسانهای بزرگ بن بستی وجود ندارد یا راهی خواهند یافت و یا راهی خواهند ساخت .

وی در پایان از مدیران عامل شرکتهای دارویی خواست تا نیازهای بیمه شدگان در بحث دارو لحاظ شود و تلاش نمایند که نیازهای دارویی مراکز درمانی تامین اجتماعی را در اولویت کاری خود قرار دهند.

در ادامه جلسه مدیران شرکتهای دارویی ضمن تشکر از برگزاری جلسه و تاکید بر استمرار آن اعلام آمادگی کردند که حتی الامکان همکاری لازم را با مدیریت درمان تامین اجتماعی استان و مراکز درمانی سازمان در استان به عمل آورند.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .