عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گلستان روزانه21میلیون لیتر فاضلاب ظرفیت واگذاری پساب به صنایع را دارد/آبرسانی به 432 روستای دارای تنش آبی استان تا پایان دولت سیزدهم محقق می شود

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ،

گلستان روزانه21میلیون لیتر فاضلاب ظرفیت واگذاری پساب به صنایع را دارد/آبرسانی به 432 روستای دارای تنش آبی استان تا پایان دولت سیزدهم محقق می شود

          

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت : گلستان 21میلیون لیتر فاضلاب ظرفیت واگذاری پساب به صنایع را دارد.
به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان ، دکتر ایرج حیدریان با بیان اینکه شرکت آب و فاضلاب جهت  استفاده از همه ظرفیت ها برای تامین نیاز آبی مردم در تلاش است افزود: استفاده از ظرفیت مشارکت خیران آبرسان، مشارکت قرارگاه خاتم ، (جهاد آبرسانی روستاهای محروم)  و اعتبارات مصوب حوزه وزارتی از جمله ظرفیت هایی است که در این زمینه استفاده خواهد شد.
وی گفت: با هدف تامین نیاز آبی مردم برخی از پروژه ها با قید ویژه و اضطراری پیش بینی شده است که باید تا پایان دولت سیزدهم به سرانجام برسد.
حیدریان همچنین با اشاره به اهمیت استفاده از پساب تولیدی و استفاده آن در صنعت تصریح کرد: گلستان نیز از جمله استان هایی است این ظرفیت در آن وجود دارد تا بتواند در حوزه تامین آب صنعت از پساب تولیدی استفاده نماید و این امر در کاهش مصرف آب شرب در استان کمک ویژه ای خواهد داشت .
مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان بیان داشت :  استفاده مجدد از آب در صنعت، پتانسیل کاهش هزینه‌های تامین آب و تصفیه فاضلاب توسط صنایع و کاهش فشار بر منابع آب را دارد. یکی از روش‌های کاهش مصرف آب در صنعت، استفاده مجدد از پساب است.
وی در پایان به پروژه هاى مهم تأمين پايدار آب در استان هم اشاره كرد و گفت: در این زمینه اقدامات توسعه ای برای بهبود وضعیت آب مشترکین مناطق مختلف استان صورت گرفته و با تامین اعتبار لازم شاهد بهبود این وضعیت خواهیم بود.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .