عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رفتار مناسب با بیماران در افزایش رضایتمندی آنها ، از کیفیت و کمیت خدمات مهم تر است

نماینده ولی فقیه در گلستان:

رفتار مناسب با بیماران در افزایش رضایتمندی آنها ، از کیفیت و کمیت خدمات مهم تر است

 

 

 


به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان ، طی دیداری دکتر زینلی مدیر درمان استان در راس تیمی مشتمل بر معاونین و روسای ادارات مدیریت درمان استان با حضرت آیت اله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه گرگان دیدار و گفتگو کرد.

 در این دیدار ابتدا دکتر زینلی گزارشی از اقدامات  مدیریت درمان ارائه کرد و افزایش صددرصدی توسعه درمانگاههای استان که کار اجرایی آنها آغاز شده است را نکته مهمی در ارتقاء خدمات و توسعه خدمات درمانی برشمرد.

وی همچنین در حوزه تجهیزات به اخذ مجوز دو دستگاه ام.آر.آی برای دو بیمارستان استان با اعتبار یکصد میلیارد تومان اشاره کرد و افزود : از حوزه ارتباطی هم غافل نبوده ایم و در تمامی مراکز درمانی استان میز ارتباطات مردمی  ومیز خدمت و مشاوره راه اندازی نموده ایم تا بتوانیم مشاوره مناسبی به مراجعین ارائه نماییم.

در ادامه این دیدار نماینده ولی فقیه در گلستان با تاکید بر اینکه رفتار مناسب با بیماران در افزایش رضایتمندی آنها ، از کیفیت و کمیت خدمات مهم تر است گفت : عمده کار این است که بیمار در مراجعه به مرکز درمانی دردی جز بیماری نداشته باشد .

وی با بیان حدیثی از پیامبر اکرم (ص) مبنی بر اینکه شما نمی توانید نیاز مردم را بطور کامل برآورده نمایید لذا با اخلاق و با زبان خوش برای مردم گشایش ایجاد کنید ، نقش رفتار مناسب در راهنمایی بیماران را مهم ارزیابی کرد و افزود : همه مراجعین به مراکز درمانی بنده خدایند و ما نباید در درمان بیماران به وضعیت مادی  و یا مقامات دنیایی آنها توجه کنیم چه بسا یک فرد عادی نزد خداوند مقامی والاتر از سایرین داشته باشد.

وی تاکید کرد که اخلاق و رفتار مناسب شاید در قوانین اداری نگنجد ولی مطمئن باشید هر آنچه از ما باقی خواهد ماند نتیجه رفتار ما با بندگان خدا خواهد بود.

در پایان این نشست مجلدی از عملکرد مدیریت درمان تقدیم نماینده ولی فقیه در استان شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .