عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » خدمت به جامعه ایثارگری افتخاری است که به آن می‌بالیم


خدمت به جامعه ایثارگری افتخاری است که به آن می‌بالیم

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: خدمت به جامعه ایثارگری افتخاری است که به آن می‌بالیم و همه باید شکرگزار این نعمت الهی باشیم.
 
به گزارش ایثار واحد گلستان، اسرافیل وزیری به‌اتفاق هیئت در دیدار با خانواده معظم شهیدان نعمت‌الله، حجت‌الله و هادی بهمن نژاد با اشاره به ازخودگذشتگی و ایثار شهدا چه در زمان جنگ و در حال حاضر گفت: ما مدیون این عزیزان هستیم؛ لذا باید تلاش کنیم با خدمت بیشتر و صادقانه پاسخگوی ازخودگذشتگی‌های این عزیزان باشیم.
وی با اشاره به اینکه اقتدار و عزت ایران اسلامی امروز به برکت خون شهدا و فداکاری ایثارگران و صبر و استقامت خانواده‌های آنان است، گفت: هدف از دیدار با خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر، تجدید پیمان و ادای احترام به آرمان‌های آنان و رسیدگی به مسائل و دغدغه‌های این قشر معزز است.
وزیری خاطرنشان کرد: برای پیروزی در جنگ نرم بر دشمنان باید یاد و خاطره شهدا و الگو گیری از سیره و سبک زندگی آنان را سرلوحه خود قرار دهیم.
این مقام مسئول تصریح کرد: شهدای ما با بصیرت و آگاهی، راه امامت و ولایت را پیمودند و در این مسیر شهادت را مقدم بر حیات مادی دانستند و امروز هم خانواده‌های آن بزرگ‌مردان، همان مسیر را باافتخار و سربلندی طی می‌کنند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان گفت: خدمت به جامعه ایثارگری افتخاری است که به آن می‌بالیم و همه باید شکرگزار این نعمت الهی باشیم.
 
شهید نعمت‌الله بهمن نژاد، ۲۵ اردیبهشت ۱۳۴۴، در گرگان متولد شد. وقتی به جبهه رفت دانش‌آموز کلاس چهارم متوسطه بود. به‌عنوان پاسدار وظیفه وارد جبهه شد و در فروردین ۱۳۶۱ در چزابه به شهادت رسید.
شهید حجت‌الله بهمن نژاد، دوم آبان ۱۳۴۶، در گرگان متولد شد. او هم مانند دیگر برادرش دانش‌آموز چهارم متوسطه بود و از سوی بسیج وارد جبهه شد. یازدهم اسفند ۱۳۶۵، در شلمچه براثر اصابت ترکش خمپاره به شهادت رسید.
شهید هادی بهمن نژاد، ۲۶ آذر ۱۳۴۹، در گرگان متولد شد. دانش‌آموز دوم متوسطه بود از طریق بسیج در ۲۵ تیر ۱۳۶۶، در روستای مجن شاهرود، هنگام آموزش نظامی به شهادت رسید.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .