عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شکرگزار توفیق خدمت به جامعه ایثارگری هستیم


شکرگزار توفیق خدمت به جامعه ایثارگری هستیم

 مدیرکل بنیاد گلستان با اشاره به اینکه باید شکرگزار توفیق خدمت به جامعه ایثارگری باشیم خاطرنشان کرد: امیدواریم در عرصه خدمت بتوانیم اندیشه والای شهدا، ایثار و مقاومت آنان و همچنین ایستادگی خانواده های آنان را ترویج دهیم.

به گزارش ایثار واحد گلستان، اسرافیل وزیری در حاشیه دیدار چهره به چهره با جامعه ایثارگری استان به خبرنگار ایثار واحد گلستان گفت: هدف از دیدار با خانواده های معظم شاهد و ایثارگر  ارج نهادن به این قشر معزز و تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا  است.
وی تصریح کرد: شهدای ما با بصیرت و آگاهی، راه امامت و ولایت را پیمودند و در این مسیر شهادت را مقدم بر حیات مادی دانستند و امروز هم خانواده‌های آن بزرگ‌مردان، همان مسیر را با افتخار و سربلندی طی می کنند.
وزیری با اشاره به ازخودگذشتگی و ایثار جانبازان چه در زمان جنگ و در حال حاضر گفت: ما مدیون این عزیزان هستیم؛ لذا باید تلاش کنیم با خدمت بیشتر و صادقانه پاسخگوی ازخودگذشتگی‌های این عزیزان باشیم.
مدیرکل بنیاد گلستان با اشاره به اینکه باید شکرگزار توفیق خدمت به جامعه ایثارگری باشیم خاطرنشان کرد: امیدواریم در عرصه خدمت بتوانیم اندیشه  والای شهدا، ایثار و مقاومت آنان و همچنین ایستادگی خانواده های آنان را ترویج دهیم.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .