عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » خدمات بیمارستانهای دولتی در شهرهای فاقد مراکز بستری تامین اجتماعی برای بیمه شدگان کاملا رایگان است

دکتر زینلی مدیر درمان تامین اجتماعی استان گلستان :

خدمات بیمارستانهای دولتی در شهرهای فاقد مراکز بستری تامین اجتماعی برای بیمه شدگان کاملا رایگان است

 

 

به گزارش روابط عمومی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان ، دکتر زینلی مدیر درمان استان با مهندس مهیائی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان دیدار و گفتگو کرد.

دکتر زینلی در این دیدار با تصریح اینکه سازمان تامین اجتماعی دارای دو بال بیمه و درمان است و بخش درمان نیز دارای دوبال درمان مستقیم و غیر مستقیم است گفت : ما با حوزه عمرانی استانداری کار های مشترک زیاد داریم و پروژه های عمرانی سازمان در استان نیاز به یاری و همراهی شما و مجموعه تحت مدیریت شما دارد.

دکتر زینلی ضمن معرفی مراکز درمانی تامین اجتماعی در استان گفت : در استان تعداد ۱۷۵ تخت در هر یک از دو بیمارستان داریم و در کنار این دو بیمارستان ۸ درمانگاه در شهرهای مختلف داریم.
رویکرد سازمان به درمان هرگز اقتصادی نیست و به همین جهت خدمات درمانی بیمارستانهای دولتی را برای بیمه شدگان رایگان کرده است.
دکتر زینلی همچنین گفت : درمانگاه مدافعین سلامت بندرگز از هفته آینده شروع بکار می کند.
وی در خصوص پروژه ها ی درحال اجرا و پیگیری گفت : درگمیشان خیرین ۵ هزار متر زمین جهت ساخت شعبه و درمانگاه تامین اجتماعی اهداء کرده اند، راه اندازی شیفت دوم درمانگاه بندرترکمن بدون افزایش نیرو ، راه اندازی درمانگاه کلاله بدون اختصاص نیرو ، خرید زمین در آق قلا که در مرحله نقشه و مناقصه است ، در گرگان زمین درمانگاه در حال خرید است ، ۳ هزار متر مربع زمین در علی آباد کتول خریداری شده و در فاز مناقصه است ، در رامیان هم زمین در حال خرید است و تلاش می کنیم با رویکرد عدالت محور ، توسعه خدمات را به اقصی نقاط استان تسری دهیم.
وی اشاره کرد که درمان ملکی کاری فراگیر است و با راه اندازی مراکز جدید تحولی در حوزه درمان تامین اجتماعی استان اتفاق خواهد افتاد.
مدیر درمان استان گفت : در دهه مبارک فجر سالجاری درمانگاه مدافعین سلامت بندرگز و  ۷۵ تخت بیمارستان حکیم جرجانی گرگان رسما افتتاح خواهد شد.
در این جلسه همچنین درخصوص پد هلیکوپتر بیمارستان حکیم جرجانی گرگان مذاکراتی انجام شد.
مهندس مهیائی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان نیز ضمن تقدیر از این حضور و افقدامات صورت گرفته ، آمادگی مجموعه تحت مدیریت خود را برای هر گونه کمک ، برای دریافت زمین و یا پرداخت عوارض و تخفیف و تقسیط و... اعلام کرد.
وی همچنین پیشنهاد کرد که ۱۰ هکتار زمین جلین را آماده ایم جهت ساخت بیمارستان در اختیار سازمان تامین اجتماعی قرار  دهیم.

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .