عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دیدار و تکریم مادران شهداء توسط مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه(س) و روز بزرگداشت مقام زن؛

دیدار و تکریم مادران شهداء توسط مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان

 

دیدار و تکریم مادران شهداء توسط مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان


 

به مناسبت ولادت حضرت فاطمه(س) و روز بزرگداشت مقام زن و بمنظور ارج نهادن به مقام والای شهیدان، حمزه کرایلو مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان، با خانواده های شهیدان والامقام غلامرضا باقری، فرزاد بیکی و غلامرضا پیران دیدار و گفتگو کرد.
به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، حمزه کرایلو مدیر کل استان در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن ولادت با سعادت حضرت فاطمه(س)، تجلیل از صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا ، خون شهیدان والا مقام را مایه قوام و ثبات درخت انقلاب برشمرد و افزود: اینگونه مناسبت ها بهانه ای برای تجدید پیمان با آرمانهای امام و انقلاب می باشد.
وی افزود: مادران شهداء اسوه مقاومت و ایثار هستند که با پایمردی ، صبوری و شکیبایی فرزندان خود را در طبق اخلاص گذارده و تقدیم انقلاب و کشور کردند و لحظه ای برای از دست دادن فرزندان خود نهراسیدن و تردیدی به خود راه ندادند.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای گلستان در بخشی دیگر بیان کرد: شهدا الگو و سرمشقی برای همه ی ما و مخصوصا جوان های ما هستند و باید سعی کنیم با دیدار از خانواده شهدا یاد و خاطره ی شهدا را همیشه زنده نگه داریم.
شایان ذکر است در پایان لوح سپاس و هدايايي به عنوان يادبود از طرف اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان به خانواده های معظم شهیدان والامقام غلامرضا باقری، فرزاد بیکی و غلامرضا پیران تقديم شد.
گفتنی است در این دیدارها سمیعی رئیس اداره عمومی و پشتیبانی، حیدری رئیس اداره آموزشگاه های آزاد و قربانپور مشاور مدیرکل حضور داشتند.

 

دیدار و تکریم مادران شهداء توسط مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .