عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تجلیل و تکریم خانواده معظم شهدا توسط مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان


تجلیل و تکریم خانواده معظم شهدا توسط مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان

تجلیل و تکریم خانواده معظم شهدا توسط مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای گلستان

همزمان با ایام ا... مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی، ابوالفضل تیرانداز مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای ، سعید مازندرانی مدیر کل تعاون کار ورفاه اجتماعی و سرهنگ یعقوبی فر مسئول بسیج کارگری استان گلستان به همراه جمعی از مسئولین دستگاههای اجرایی استان با خانواده های معظم شهیدان محمد هاشم سلطانی و نعمت الله فیوج از نزدیک دیدار و گفتگو نمودند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان تیراندازدر این دیدار صمیمی گفت : این سلسله دیدارهادرراستای تجلیل و پاسداشت یاد و خاطره جانفشانی ها و ایثارگری های شهدای جان بر کف عرصه 8 سال دفاع مقدس صورت می گیرد تا با روح بلند آنان که با بزرگ منشی ، همواره دغدغه اسلام را داشتند ، تجدید میثاق کنیم .

سعید مازندرانی ضمن تجلیل از صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا ، خون شهیدان والا مقام را مایه قوام و ثبات درخت انقلاب برشمرد و افزود : اینگونه مراسم و مناسبتها بهانه ای برای تجدید پیمان با آرمانهای امام و انقلاب می باشد.

سرهنگ یعقوبی فر افزود : این دیدارها در طول سال و در فواصل زمانی و مناسبتهای مختلف انجام خواهد شد و امیدواریم این اقدام حرکت مثبتی در راستای شناسایی مشکلات احتمالی این عزیزان و برطرف کردن آنها باشد .

در پایان این دیدار ها با اهدا لوح سپاس از خانواده معظم شهیدان نامبرده تجلیل به عمل آمد .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .