عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » خون شهیدان والا مقام مایه قوام و ثبات درخت انقلاب است

فرماندار آزادشهر در دیدار با خانواده شهدا :

خون شهیدان والا مقام مایه قوام و ثبات درخت انقلاب است

خون شهیدان والا مقام مایه قوام و ثبات درخت انقلاب است

همزمان با ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی ، فرماندار شهرستان به همراه امام جمعه با خانواده معظم شهید حسن عجم از نزدیک دیدار و گفتگو نمودند.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان آزادشهر ، در این دیدار فرماندار آزادشهر گفت : این سلسله دیدارها در راستای تجلیل و پاسداشت یاد و خاطره جانفشانی ها و ایثارگری های شهدای جان بر کف  صورت می گیرد تا با روح بلند آنان که با بزرگ منشی ، همواره دغدغه اسلام را داشتند ، بیعت دوباره کنیم .

حسینی فرماندار ضمن تجلیل از صبر و استقامت خانواده های معظم شهدا ، خون شهیدان والا مقام را مایه قوام و ثبات درخت انقلاب برشمرد و افزود : اینگونه مراسم و مناسبتها بهانه ای برای تجدید پیمان با آرمانهای امام و انقلاب می باشد.

ایشان افزود: امروز جامعه اسلامی و همه کسانی که در آن با آسایش و آرامش زندگی می کنند، مرهون خون پاک هزاران شهید و جانبازی است که در دفاع از ارزش های اسلامی که از اهل بیت عصمت و طهارت(س) به ما ارث رسیده است، جانفشانی کردند.

در ادامه حجت الاسلام شهابی امام جمعه آزادشهر در خصوص تکریم خانواده شاهد گفت : هرچه در راه تکریم خانواده های معظم شاهد و ایثارگر تلاش شود کم است، و خدمت به خانواده های معظم شهدا و جانبازان که در راه خدا  از جان خویش  خالصانه گذشتند کاری ارزشمند و با عبادت است.

وی یادآورشد : این دیدارها در طول سال و در فواصل زمانی و مناسبتهای مختلف انجام خواهد شد و امیدواریم این اقدام حرکت مثبتی در راستای شناسایی مشکلات احتمالی این عزیزان و برطرف کردن آنها باشد.

 

خون شهیدان والا مقام مایه قوام و ثبات درخت انقلاب است

 

خون شهیدان والا مقام مایه قوام و ثبات درخت انقلاب است

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری آزادشهر
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : آزادشهر
  • بازدید : 265
  • کد خبر : 80395