عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تردد خودروهای بدون زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی گلستان ممنوع است

با توجه به کاهش دما و یخ زدگی جاده ها:

تردد خودروهای بدون زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی گلستان ممنوع است

تردد خودروهای بدون زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی گلستان ممنوع است

 

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان، پیرو اخطار سطح نارنجی هواشناسی مبنی بر کاهش 20تا 23 درجه ای دما و بارش 45 سانتی متری برف در ارتفاعات استان از امشب تا عصر جمعه، تاکید کرد: هم استانی های از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و در صورت تردد و بویژه در محورهای کوهستانی حتما زنجیر چرخ به همراه داشته و نحوه بستن آن را فرا گرفته باشند.

عادل مصدقی روز سه شنبه در سومین جلسه قرارگاه راهداری زمستانه اداره کل جهت هماهنگی های ستادی و شهرستانی افزود: از تردد خودروهای بدون زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی با هماهنگی پلیس راه جلوگیری می شود.

به گفته وی، وظیفه اصلی اداره کل بعنوان دستگاه خدمات رسان بازنگهداشتن راههای شریانی و اصلی است و سایر دستگاههای امدادی و خدمات رسان در کنار راهداری هستند.

مصدقی افزود: روسای شهرستانی و معاونین در حوزه های تقسیم شده پای کار بوده و بطور میدانی با شهرستان ها هماهنگ شده اند.

وی گفت: به راهداران تاکید شده که شن و نمک پاشی بموقع داشته و جهت ذخیره سازی شن و نمک، آمادگی ماشین آلات و تجهیزات پرسنلی نیز هماهنگی ها و تاکیدات لازم صورت گرفته است.

به گفته این مقام مسوول گلستانی، اکیپ های راهداری نیز براساس تجربه و دسترسی های سریع تر به ناوگان در نقاط برفگیر مستقر می شوند تا تمام تلاش را برای بازنگهداشتن راهها داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: جهت بازدید میدانی استاندار معزز و معاونین وی نیز از راهها و سختی کار راهداران در حال برنامه ریزی هستیم.

در ادامه این نشست، روسای شهرستان ها و ستادی به بیان نظرات و موانع و پیشنهادات خود جهت انجام بهتر هماهنگی ها و عملیات راهداری در شرایط پیش رو از جمله تشکیل گروههای راهداری، آموزش راهداران، در دسترس بودن تعمیرکاران ماهر ناوگان سنگین و غیره پرداختند.

استان گلستان بالغ بر 5250 کیلومتر انواع راه دارد که 1700 کیلومتر آن کوهستانی است و راهداری زمستانی نیز در 3600 کیلومتر از نقاط و گردنه های برفگیر استان درحال اجراست.

تردد خودروهای بدون زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی گلستان ممنوع است

 

تردد خودروهای بدون زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی گلستان ممنوع است

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .