عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » میانگین عملکرد راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان بالاتر از کشور شناخته شد

برابر ارزیابی های بعمل آمده در سال 1400:

میانگین عملکرد راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان بالاتر از کشور شناخته شد

 کارشناس مسوول ارزیابی عملکرد سازمان مدیریت و برنامه ریزی گلستان در جلسه بررسی نتایج ارزیابی عملکرد راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در سال 1400 اعلام کرد: امتیازات کسب شده اداره کل در ارزیابی شاخص های عمومی و اختصاصی سال گذشته نشان داد که عملکرد راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان بالاتر از میانگین عملکرد سایر ادارات کل سازمان متبوع در کشور بوده است. 

شیما اصطبار در این نشست که معاونت های فنی و راههای روستایی و مدیریت منابع و توسعه، راهداری، مسوول ارزیابی عملکرد و سایر روسا و کارشناسان ستادی مرتبط اداره کل حضور داشتند، گفت: مستندسازی های قوی و دقیق یکی از دلایل کسب این رتبه بوده و کمبودهای موردی نیز لازم است از ستاد مرکزی پیگیری و رفع شود.

معاون مدیریت منابع و توسعه اداره کل هم در این جلسه گفت: اولین اقدام در ارتقای رتبه و جایگاه استانی و کشوری اداره کل،آسیب شناسی شاخص های عمومی و اختصاصی سال گذشته است.

منصور ملایی افزود: برای سال جدید نیز انجام مکاتبات و برگزاری جلسات اختصاصی با همکاران و نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه ریزی شده تا این رتبه ارتقا یابد و به رتبه برتر استانی که هدف اداره کل است، دست یابیم.

 

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .