عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری اولین کارگاه آموزشی تبیین شاخصهای ارزیابی عملکرد شهرداریها در استانداری گلستان


برگزاری اولین کارگاه آموزشی تبیین شاخصهای ارزیابی عملکرد شهرداریها در استانداری گلستان

 

 

جلسه بررسی و آشنایی با شاخص های ارزیابی عملکرد شهرداریها با حضور دکتر راد درویش معاون دفتر ارزیابی عملکرد ، بازرسی و پاسخگویی به شکایات سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور و خلیلی مدیرکل دفتر امور شهری وشوراهای استانداری ، شهرداران ، معاونین شهرداریها و اعضای گروههای خود ارزیابی شهرداریهای استان برگزار گردید.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان در این جلسه که چهارشنبه 9 مرداد برگزار شد، طیبه خلیلی مدیرکل دفتر امورشهری و شوراهای استانداری گلستان ضمن خیرمقدم به هیات بازرسی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان شهرداریها و هیاریهای کشور اظهار کرد: متعاقب ارسال نظامنامه و شاخص های تدوین شده در حوزه ارزیابی عملکرد شهرداریها و تشکیل گروه خود ارزیابی در هر شهرداری ، کارگاه امروز به منظور بررسی و آشنایی بیشتر با شاخص های ارزیابی عملکرد شهرداریها و تبادل نظرات برگزار گردید.

وی گفت : ارزیابی شهرداریها منجر به ارتقا و تعالی عملکرد بهینه شهرداریها میشود که همه متخصصین و مدیران شهری ، در این زمینه باید تلاش و پیگیری مضاعفی را داشته باشند.

خلیلی تصریح کرد: در خصوص موضوع فوق امسال در حوزه مدیریت بحران و مناطق سیل زده استان با مهندسی و برنامه ریزی مدونی که داشتیم ، کمک رسانی به این مناطق را با موفقیت به اتمام رساندیم.

مدیرکل دفترشهری وشوراهای استانداری همچنین ضمن تقدیر از زحمات تمامی شهرداریهای استان گفت: شما سربازان و خدمتگزاران این حوزه هستید و رضایتمندی مردم از شما نشانه عملکرد خوب سازمان مربوطه تان است.

لازم به ذکر است در این کارگاه چندساعته ؛ دکتر راد درویش معاون بازرسی سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور در سخنانی اظهار کرد : بر اساس متون علمی "مدیریت عملکرد" از جمع ارزیابی عملکرد و بهبود عملکرد بدست می آید.

وی با اشاره به ایجاد "سامانه ارزیابی عملکرد شهرداریهای سراسر کشور" تاکید کرد : شاخص ها و نظام نامه شهرداریها دقیق مطالعه شود تا ضمن آسیب شناسی مستمر ، همواره شاهد بهبود عملکرد روزافزون باشیم.

وی همچنین با تشریح مباحث مختلف در حوزه مدیریت شهری خاطر نشان کرد: اگر ارتباط ما با مردم نزدیک باشد و در زمان مراجعه شهروندان جهت حل مشکلاتشان ؛ قوانین و مقررات را شفاف برای آنها توضیح دهیم و وقت بگذاریم برای پاسخگویی به سوالات این عزیزان ؛ به تبع باعث رفع بسیاری از مشکلات مراجعین می شود که در نهایت رضایت مندی را بدنبال دارد.

شایان ذکر است که در بازدیدهای میدانی این هیات همراه ، به عنوان نمونه شهرداری علی آباد کتول در جهت خود ارزیابی که چقدر موفق بوده است از نزدیک نظارت و بازرسی گردید.

 

 

 

 

 


 


بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .