عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیگیری مسائل حوزه زنان شهرستان مینودشت

توسط مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری گلستان انجام شد؛

پیگیری مسائل حوزه زنان شهرستان مینودشت

پیگیری مسائل حوزه زنان شهرستان مینودشت

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری گلستان با هدف پیگیری مسائل حوزه زنان، در سفر یکروزه به شهرستان مینودشت با فرماندار این شهرستان دیدار و گفتگو کرد. 

الهه غیناقی ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و همچنین سالروز شهادت سردار سلیمانی، بر نقش تاثیرگذار بانوان در خانواده و جامعه تاکید کرد.
وی با اشاره به برنامه ها و طرح های دردست اقدام؛ حمایت و پیگیری چالش های پیش روی بانوان کارآفرین، توانمندسازی زنان سرپرست خانوار، ارتقای تاب آوری اجتماعی و سلامت زنان و خانواده ها به ویژه در بحران کنونی و همچنین برقراری عدالت جنسیتی و استفاده از زنان توانمند در جایگاه های مدیریتی را از اولویت های این دفتر برشمرد.
سید ابوالفضل حسینی نیا سرپرست فرمانداری مینوشت نیز در این دیدار خاطرنشان کرد: علی رغم شیوع بیماری کرونا، بانوان شهرستان در هر عرصه ای که امکان حضور و فعالیت آنها فراهم شده باشد، خوش درخشیده اند.
فرماندار مینوشت همچنین خواستار توجه ویژه به مسایل و مشکلات حوزه زنان شهرستان و مساعدت اداره کل بانوان و خانواده استانداری برای رفع این مشکلات شد.
این دیدار پیش از ظهر پنجشنبه ۱۱ دی ماه در دفتر فرماندار مینودشت و با حضور فرماندار، مدیرکل بانوان، معاون اشتغال اداره کل تعاون و جمعی از کارشناسان انجام شد.

پیگیری مسائل حوزه زنان شهرستان مینودشت


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : نصرتی
  • بازدید : 410
  • کد خبر : 79609