عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کارگروه مشورتی حقوقی استانداری با رویکرد راهبری پرونده های کلان حقوقی تشکیل شد

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گلستان خبر داد:

کارگروه مشورتی حقوقی استانداری با رویکرد راهبری پرونده های کلان حقوقی تشکیل شد

کارگروه مشورتی حقوقی استانداری با رویکرد راهبری پرونده های کلان حقوقی  تشکیل شد

مدیرکل دفتر مدیریت و عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گلستان خبر داد: با دستور استاندار گلستان، کارگروه مشورتی حقوقی استانداری با استفاده از ظرفیت کارشناسان مجرب حقوقی دستگاه های اجرایی و با هدف نظارت بر عملکرد مدیران و با محوریت اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی تشکیل شد.

هانی محمدی هدف از تشکیل این کارگروه را تشریک مساعی و استفاده از ظرفیت های دستگاه های اجرایی عنوان کرد و افزود: برطرف کردن موانع و مشکلات حقوقی دستگاه ها، ارائه مشاوره حقوقی و نظارت بر عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی و تسریع در فرآیند رسیدگی و رفع اختلافات حقوقی بین دستگاه ها از دیگر اهداف مورد نظر کارگروه است.
وی در ادامه تصریح کرد: کارگروه مشورتی حقوقی با رویکرد رسیدگی و راهبری پرونده های کلان حقوقی و با هدف کمک به توسعه یافتگی استان و رفع موانع موجود در بخشهای مختلف برگزار می گردد.
محمدی افزود: استانداری گلستان به عنوان یک نهاد حاکمیتی، وظایف و مسئولیت های متنوع و متعددی دارد، که در راستای اجرای این وظایف حاکمیتی برای حل موضوعات و چالش های مختلف حقوقی، نیازمند استفاده از ظرفیت و دانش حقوقی همکاران دستگاههای اجرایی است.
وی در پایان بهره گیری از ظرفیت های ایجاد شده در کارگروه مشورتی حقوقی و استفاده از دانش حقوقی کارشناسان تخصصی را مثمر ثمر دانست و تاکید کرد: ارزیابی عملکرد مدیران دستگاه های اجرایی و نظارت های فراسازمانی بر عملکرد دستگاه ها ایجاب می کند مدیران دستگاه های اجرایی اهتمام ویژه ای در انطباق عملکرد خود با قوانین و مقررات موضوعه داشته باشند.


تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بازرسی
  • بازدید : 346
  • کد خبر : 91702