عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیگیری ویژه مساله برداشت شن و ماسه از سوی دفتر بازرسی استانداری گلستان


پیگیری ویژه مساله برداشت شن و ماسه از سوی دفتر بازرسی استانداری گلستان

پیگیری ویژه مساله برداشت شن و ماسه از سوی دفتر بازرسی استانداری گلستان

 مدیر کل بازرسی استانداری گلستان با اشاره به اهمیت مساله مخاطرات ناشی از برداشت های غیر مجاز شن و ماسه از بستر رودخانه ها و اراضی کشاورزی و مسائل زیست محیطی خبر داد: براساس دستور اکید استاندار جلسه ای متشکل از دستگاه های ذی ربط جهت بررسی موضوع برگزار شد.

هانی محمدی اعلام کرد: حسب دستور دکتر زنگانه استاندار گلستان مبنی بر پیگیری ویژه فرایند برداشت شن و ماسه در استان، بلافاصله جلسه ای با حضور مدیران و نمایندگان، دفتر فني، امور عمراني، حمل و نقل و ترافيك استانداری ،امور اراضی جهاد کشاورزی، صنعت معدن و تجارت ، آب منطقه ای ، محیط زیست و دیگر صاحب نظران تشکیل شد.
وی با اشاره به وظایف ذاتی دفتر مديريت عملكرد، بازرسي و امور حقوقي استانداری ، بیان کرد: در این جلسه هر یک از دستگاه های متولی مکلف شدند بر اساس قوانین موضوعه و شرح وظایف ذاتی از جمله قانون توزیع عادلانه آب و قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی و ... ، تدابیر لازم را جهت جلوگیری از سوء استفاده های احتمالی اتخاذ و گزارش اقدامات در خصوص اعمال نظارت های قانونی را در اسرع وقت ارائه کنند.
محمدی تاکید کرد: مساله برداشت بیش از حد و غیر مجاز شن و ماسه از سوی متخلفان باعث مضرات جبران ناپذیری به محیط زیست و منابع طبیعی استان گردیده که مراتب به طور جدی در دستور کار دفتر بازرسی استانداری قرار گرفته است.

تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : بازرسی
  • بازدید : 366
  • کد خبر : 95508