عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » آخرین جلسه شورای اداری سال ۱۴۰۱ گنبدکاووس برگزار شد

معاون استاندار و فرماندارویژه

آخرین جلسه شورای اداری سال ۱۴۰۱ گنبدکاووس برگزار شد

آخرین جلسه شورای اداری سال ۱۴۰۱ گنبدکاووس برگزار شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس با بیان اینکه زمین بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی با تلاش استاندار گلستان و پیگیریهای نماینده مردم گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی نهایی شده از مدیران ذیربط خواست برای تحویل زمین بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی این شهرستان سرعت عمل داشته باشند.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی فرمانداری ویژه ، مهدی دهرویه در آخرین جلسه شورای اداری گنبدکاووس در سال ۱۴۰۱ اظهار داشت: پیگیری جذب اعتبارات مصوب برای تکمیل جاده موسوم به نفت و اعتبارات مرتبط با سفر سال قبل رییس جمهور به گلستان از سوی مدیران دستگاه‌های اداری و اجرایی گنبدکاووس را ضروری و یکی از ملاک‌های ارزیابی سالانه مدیران این شهرستان دانست و گفت: مدیران موظفند در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم و نماینده عالی آن در استان که همان خدمت صادقانه به مردم و برطرف کردن مسائل و مشکلات آنها بدور از سیاست زدگی است، گام بردارند.
وی با قدردانی و ابراز رضایت از تلاش یک ساله دستگاه‌های اداری و اجرایی گنبدکاووس، افزود: در سایه تلاش، همکاری و هم افزایی دستگاه‌های اداری و اجرایی اقدامات خوبی در بخش‌های گوناگون از جمله جدب اعتبارات رشد ۸ درصدی،  آب و فاضلاب، برق، نهضت ملی مسکن ، تخریب ۹۰ درصد آب بندان‌های غیرمجاز با توجه به خشکسالی درجهت رفع آلام کشاورزان و اجرای طرح‌های عمرانی در روستاها و سطح شهرها توسط شهرداری انجام شده که قابل تقدیر است
فرماندار ویژه گنبدکاووس با بیان اینکه هیچ فاصله ای بین خبرنگاران متعهد و صادق با مسئولان نیست برضرورت انعکاس خدمات انجام شده از طریق خبرنگاران رسانه‌های ارتباط جمعی به مردم توسط مدیران دستگاه‌های اجرایی و خدماتی این شهرستان به منظور افزایش انگیزه و امید آنها تاکید کرد و بر اقدامات محله محور ، برنامه ستاد اقامه نماز در ادارات تاکیدکرد و از مدیران خواست تا ظرف چند روز آینده گزارش عملکرد یکساله و نیز برنامه‌های پیش بینی شده سال آینده خود را به فرمانداری اعلام کنند.
وی با اشاره به مطالبه گری صحیح  همچنین از فعالان فضای مجازی خواست تا با رعایت امانت در درج مطالب و پرهیز از بزرگنمایی مشکلات و قومیتی کردن اقدامات انجام شده از درج مطالب خلاف واقع خودداری کنند زیرا در شرایط فعلی جامعه و تلاش دشمنان انقلاب برای ایجاد ناامیدی در گروه‌های مختلف مردم و برهم زدن امنیت جامعه، چنین اقداماتی به امنیت روانی ولی نعمتان انقلاب یعنی مردم، آسیب خواهد زد.
معاون توسعه و هماهنگی امور اقتصادی فرمانداری ویژه گنبدکاووس گفت: ادارات با توجه به بحران خشکسالی و کمبود آب شرب و بالا رفتن سرانه مصرف آب مصرف را در ادارات و منازل مدیریت کنند.
محمد رضا میرنیا با اشاره به برپایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا از خانواده ها دعوت کرد از این نمایشگاه که از ۲۰ تا ۲۸ اسفند دایر است دیدن کنند ، وی افزود: کالاهای اساسی دراین نمایشگاه ۱۰ تا ۲۰ درصد ارزان تر از قیمت بازار عرضه می‌شود.
بخشدار مرکزی گنبدکاووس در این جلسه از آماده سازی ، زیرسازی و آسفالت معابر ۹۰ روستای بخش مرکزی گنبدکاووس خبرداد و از زحمات شوراها و دهیاران بخش مرکزی در اجرای پروژه ها قدردانی کرد.
مرتضی احمدی بر لزوم توزیع منابع متناسب با جمعیت شهر و روستا و لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی و تحقق آن در روستاها ظرفیت خوب روستاهای بخش مرکزی و همکاری و تعامل دستگاهای اجرایی با شوراها و دهیاران بعنوان خط مقدم خدمت رسانی به مردم تاکید کرد.
از بخشدار مرکزی به خاطر کسب رتبه برتر بخش مرکزی از بین ۲۷ بخش روستایی استان گلستان در برگزاری مراسمات جشن ها و افتتاحیه های دهه فجر و جلب مشارکت و همکاری مردم ، دهیاران و شوراهای اسلامی در برنامه ریزی ، اجرای برنامه‌ها و حضور مردم در یوم ا... 22 بهمن تجلیل شد.
شهردار گنبدکاووس هم در این جلسه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های کمیته استقبال از بهار این نهاد خدماتی برای استقبال از مسافران و گردشگران نوروزی، گفت: زیباسازی شهری، نصب آلمان‌های نوروزی، رنگ آمیزی معابر و جداول، کاشت گل و گیاهان فصلی و آسفالت معابر بخشی از این اقدامات بوده است.
سیدعلی اصغر موسوی از ارتقای رتبه شهرداری گنبدکاووس از ۹ به ۱۰ خبر داد و افزود: برهمین اساس از ابتدای سال آینده این شهرداری در قالب ۲ منطقه شهرداری منطقه ۱و۲ به شهروندان ارائه خدمات خواهد داد.
وی همچنین از طلب ۲۰۰ میلیارد ریالی شهرداری گنبدکاووس از دستگاه‌های اداری و اجرایی این شهرستان خبر داد و خواستار پرداخت آن شد.

 


آخرین جلسه شورای اداری سال ۱۴۰۱ گنبدکاووس برگزار شد

آخرین جلسه شورای اداری سال ۱۴۰۱ گنبدکاووس برگزار شد

آخرین جلسه شورای اداری سال ۱۴۰۱ گنبدکاووس برگزار شد


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 367
  • کد خبر : 100152