عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مسئله زمین بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی گنبدکاووس حل شد

معاون استاندار و فرماندارویژه

مسئله زمین بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی گنبدکاووس حل شد

مسئله زمین بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی گنبدکاووس حل شد

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس در جلسه شورای اداری این شهرستان با اعلام این خبر اظهار داشت: مشکلات ساختاری زمین بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی با پیگیریهای مجدانه #علی‌محمد_زنگانه استاندار گلستان و مکاتبات و رایزنیهای وی با عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری و پرویز فتاح رییس بنیاد مستضعفان کشور و همچنین پیگیریهای نماینده گنبدکاووس در مجلس شورای اسلامی در تهران حل شد و اکنون در آستانه عملیات اجرایی قرار دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی فرمانداری ویژه ، مهدی دهرویه گفت: علاوه براین راه‌اندازی مرکز ماده ۱۶ زنان و پیگیری مرکز ماده ۱۶ مردان برای نگهداری معتادان متجاهر و اجرای عملیات ساماندهی آب بندانها از جمله پروژه های مهم شهرستان است که با استفاده ازظرفیتهای موجود شهرستان اجرایی شد.
وی با اشاره به ثمره تلاش استاندار گلستان در اخذ مصوبات تحول آفرین  و جذب اعتبارات بی سابقه در سفر ریاست جمهوری و به نتیجه رسیدن ۴ مگاه پروژه استانی گفت: منطقه آزاد اینچه برون، پتروشیمی ، خلیج گرگان، آشوراده از جمله پروژه های استان است که به مرحله عملیاتی رسیده است.
وی بر ارائه برنامه های راهبردی هر دستگاه در سال آتی تاکید کرد و خواستار برنامه محوری دستگاههای اجرایی در سال ۱۴۰۲ شد.
وی همچنین از تشدید نظارتها بر بازاردر آستانه سال نو و تشکیل تیم های نظارتی ترکیبی خبر داد و در اشاره به سفر هیئت میهمانان اجلاس تقریب مذاهب کشورهای اسلامی به استان گلستان و شهرستان گنبدکاووس گفت: آنها از وحدت عمیق مردم مسلمان در این خطه شگفت زده شدند.
امام جمعه گنبدکاووس نیز با قدردانی از حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دفاع از کیان نظام اسلامی را از هوشمندی مردم برشمرد.
حجت الاسلام والمسلمین محمود ترابی با تبریک ماه رجب و شعبان گفت: این ماه، ماه ضیافت صلوات و ماه پیامبر خداست.
امام جمعه اهل سنت گنبدکاووس نیز کار برای خدا و خدمت به مردم را از بالاترین وظایف مدیران دانست.
آخوند عبدالباسط نوریزاد افزود: مدیریت باید همراه با وجدان کاری باشد و مدیران باید اخلاق اسلامی را رعایت کنند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گنبدکاووس از نظارت بر دستگاههای اجرایی و تشکیل ۴ پرونده برای مدیران دستگاهها در محاکم قضایی خبرداد.
ایزدفر گفت: مدیران از وظایف خود در دستگاه متبوعشان آگاه باشد مصادیق ترک فعل برای مدیران برخی دستگاهها تذکر داده شده است.
معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری گنبدکاووس نیز اظهار داشت : سهم شهرستان گنبدکاووس از مصوبات و اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان گلستان  ۶۶ پروژه، است.
حمید گوگلانی افزود: اعتبار این پروژه ها یک هزارو ۶۸۴میلیارد و۹۰۰ میلیون تومان بوده است که بالاترین رقم اعتبارات مربوط به راه و شهرسازی با ۹۰۴ میلیارد تومان است.
محمد رضا میرنیا معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور اقتصادی فرمانداری ویژه گنبدکاووس نیز گفت: اجرای مصوبات سفر ملاک ارزیابی عملکرد مدیران دستگاهها اجرایی خواهد بود

مسئله زمین بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی گنبدکاووس حل شد

مسئله زمین بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی گنبدکاووس حل شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 262
  • کد خبر : 99580