عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بومی سازی سیاستها و راهبردهای آموزش و پرورش از اولویت های این شوراست

معاون استاندار و فرماندارویژه

بومی سازی سیاستها و راهبردهای آموزش و پرورش از اولویت های این شوراست

بومی سازی سیاستها و راهبردهای آموزش و پرورش از اولویت های این شوراست

معاون استاندار و فرماندار ویژه گنبدکاووس روز شنبه در آیین معارفه و تکریم مدیران جدید و قدیم آموزش و پرورش گنبدکاووس بر لزوم بومی‌سازی سیاست‌ها و راهبردهای کلان نظام تعلیم و تربیت در استان گلستان و این شهرستان که برخوردار از تنوع قومی و مذهبی است، تاکید کرد و گفت: نقش شوراهای آموزش و پرورش در این خصوص و پیشبرد اهداف غیرقابل انکار است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روابط عمومی فرمانداری ویژه ، مهدی دهرویه افزود: گنبدکاووس ظرفیت‌های زیادی درحوزه نظام تعلیم و تربیت دارد که همه ادارات و نهادها و ائمه جمعه و جماعات باید برای استفاده بهینه از این ظرفیت‌ها آموزش و پرورش را یاری کنند.
امام جمعه گنبدکاووس هم در این مراسم با قدردانی از تلاش مدیر قبلی آموزش و پرورش این شهرستان و آرزوی موفقیت برای مدیر جدید، گفت: در ایام شیوع و فراگیری ویروس کرونا و نیز در حوادث و اتفاقاتی که در نیمه دوم سال قبل در مدارس اتفاق افتاد، برخی عقب‌ماندگی‌ها در حوزه نظام تعلیم و تربیت ایجاد شد که باید با کار و تلاش مضاعف آنرا جبران کنیم.
حجت‌الاسلام محمود ترابی افزود: اهتمام جدی و توام به مسائل آموزشی و تربیتی در آموزش و پرورش امری ضروری است تا نسل آینده‌ساز انقلاب اسلامی، فرهیخته تربیت شوند و موجبات عزتمندی و سربلندی نظام و نیز فتح قله‌های موفقیت و پیشرفت را بیش از پیش فراهم کنند.
به گفته وی، حضور پررنگ دانش آموزان در محافل فرهنگی و معنوی مانند راهیان نور و انس با قرآن و نیز ایام الله‌ها از مهمترین برنامه‌های پرورشی و اثرگذار بر تربیت نسل آینده است.
در این مراسم با قدردانی از «عبدالقادر ظفر» مدیر قبلی آموزش و پرورش گنبدکاووس، «عراز مراد مغربی قوجق» به‌عنوان سرپرست مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان معرفی شد

بومی سازی سیاستها و راهبردهای آموزش و پرورش از اولویت های این شوراست


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 216
  • کد خبر : 101693