عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همایش دهیاران بخش مرکزی و کمالان برگزار شد

با حضور مدیر کل بنیاد مسکن

همایش دهیاران بخش مرکزی و کمالان برگزار شد

همایش دهیاران بخش مرکزی و کمالان برگزار شد


فرماندار علی آباد کتول با بیان اینکه این شهرستان در اجرای طرح هادی با برخورداری ۹۰ درصدی، ۴۰ درصد بالاتر از میانگین کشوری و ۲۰درصد بالاتر از میانگین استانی قرار دارد از حسن توجه مدیرکل بنیاد مسکن استان به عمران و آبادانی روستاها تقدیرکرد.

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری عصر روز دوشنبه اول خرداد ماه همایش دهیاران بخش مرکزی و کمالان به ریاست فرماندار علی آباد کتول ،مدیر کل بنیاد مسکن و معاونین ، بخشداران مرکزی و کمالان ، معاون عمرانی فرماندار و مدیر بنیاد مسکن شهرستان در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

در این همایش که دهیاران شهرستان علی آباد کتول حضور داشتند اقدامات و فعالیت‌های بنیاد مسکن استان در دو سال گذشته و برنامه های آتی بنیاد در حوزه عمران روستاها و همچنین تامین مسکن اقشار مختلف بویژه محرومان و نیازمندان تشریح شد.

 مدیر کل بنیادگفت ؛ بنیاد مسکن استان طرح منظومه های روستایی که در آن اقتصاد روستایی، اشتغال پایدار، افزایش تولیدات کشاورزی و دامپروری و سایر حوزه های اقتصادی را جهت توانمند کردن روستانشینان در دست مطالعه دارد 

سید محمد حسینی با بیان اینکه در تامین مسکن اقشار مختلف بویژه محرومین هیچ مشکلی وجود ندارد ابراز داشت؛ دهیاران مطالبات مردم در بخش مسکن را بصورت جدی پیگیری کنند تا هیچ متقاضی در این بخش از منابع و اعتبارات بنیاد مسکن محروم نماند.

 

 

همایش دهیاران بخش مرکزی و کمالان برگزار شد

 

همایش دهیاران بخش مرکزی و کمالان برگزار شد

 

همایش دهیاران بخش مرکزی و کمالان برگزار شد 



ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .