عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » دفتر‌ بازرسی فرمانداری گالیکش آماده دریافت گزارشات مردمی در زمینه أخذ رشوه و سوء استفاده از مقام اداری

فرماندار گالیکش خبر داد:

دفتر‌ بازرسی فرمانداری گالیکش آماده دریافت گزارشات مردمی در زمینه أخذ رشوه و سوء استفاده از مقام اداری

دفتر‌ بازرسی فرمانداری گالیکش آماده دریافت گزارشات مردمی در زمینه أخذ رشوه و سوء استفاده از مقام اداری

فرماندار شهرستان گالیکش از آمادگی دفتر‌ بازرسی فرمانداری جهت دریافت گزارشات مردمی در زمینه أخذ رشوه و سوء استفاده از مقام اداری خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش، علی جوان حاذق خواه با اعلام این خبر گفت: به استناد دستورالعمل اجرایی مواد 91 و 92 قانون مدیریت خدمات کشوری پیرامون موضوع مبارزه با فساد اداری و دستورالعمل دفتر بازرسی استانداری گلستان، دفتر‌ بازرسی و رسیدگی به شکایات مردمی فرمانداری گالیکش آماده دریافت گزارشات مردمی در زمینه تخلفات موضوع ماده 91 قانون مدیریت خدمات کشوری در حوزه فرمانداری‌، بخشداری‌ها و ادارات شهرستان می‌باشد.

به همین منظور صندوق ارتباط مستقیم با مدیرکل دفتر بازرسی به صورت فیزیکی در مجموعه فرمانداری‌ و بخشداری‌ها نصب گردیده است.

در پورتال فرمانداری گالیکش (https://galikesh.golestanp.ir) نیز دو قسمت تحت عنوان "ارتباط با فرماندار" و "شکایات مردمی" بارگذاری شده تا مردم شریف شهرستان قادر باشند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه فرمانداری، واحدهای تابعه و ادارات، گزارشات خود را به دفتر بازرسی اعلام نمایند.

طبق پیگیری‌های بعمل آمده شماره تلفن 01735836662 داخلی 106 برای ارتباط آسان‌تر مردم با دفتر بازرسی فرمانداری راه‌اندازی شده تا مردم بتوانند از این طریق نیز مشکلات خود را به مسئولین شهرستان منعکس کنند.

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 139
  • کد خبر : 102116