عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تخصص گرایی لازمه جامعه امروز است


تخصص گرایی لازمه جامعه امروز است

تخصص گرایی لازمه جامعه امروز است

اسماعیل نادری گفت: انتظار می رود سازمان فنی و حرفه ای مهارت آموزی جوانان متقاضی را به صورت تخصصی انجام دهد و  جلسات فصلی خود را با محوریت پیگیری افزایش اشتغالزایی برگزار کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان گرگان، دوشنبه 2 مرداد، مراسم گرامی داشت هفته ملی مهارت با حضور اسماعیل نادری سرپرست فرمانداری شهرستان گرگان، حمزه کرایلو مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان، محمد الازمنی رئیس فنی و حرفه ای شهرستان گرگان، حسن شعبانی بخشدار بخش بهاران،رکریمی رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان،حسین آباد مسئول بسیج سازندگی شهرستان و جمعی از اعضای شورای مهارت فنی و حرفه ای در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.
در این مراسم نادری اظهارکرد: وظیفه ماست که بعضی از سنت های غلط را از جامعه برداریم و همچون امام علی (ع) که مرد اول جامعه خویش، لقب ابوتراب به معنی خاکی بودن به او اطلاق شده بود، ما مسئولین نیز در رفع مشکلات و مسائل مردم همراه و پیگیر باشیم.
وی ادامه داد: مهم ترین معضل کشور بیکاری است که اساس رفع آن آموزش و توانمند سازی نسل جوان بوده و این مسئولیت سنگین بر عهده فنی و حرفه ای می باشد.
نادری در پایان خاطر نشان کرد: ادعای ما مدیریت علوی است و به منظوررسیدن به این سطح از خدمت رسانی به مردم، باید نیت و خدمت خالصانه را مد نظر داشته باشیم.
گفتنی است 300 آموزشگاه در سطح شهرستان گرگان در حال ارائه خدمات مهارت آموزی از سوی فنی و حرفه ای به شهروندان و متقاضیان می باشند.
لازم به ذکر است در پایان این مراسم از کارکنان سازمان فنی و حرفه ای و مدیران و مربیان آموزشگاه ها تقدیر به عمل آمد.
 
 

 

تخصص گرایی لازمه جامعه امروز است


تخصص گرایی لازمه جامعه امروز است

 

تخصص گرایی لازمه جامعه امروز است

 



ارسال کننده خبر : فرمانداری گرگان
تأیید کننده خبر : مقسمی
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گرگان
  • بازدید : 178
  • کد خبر : 103880