عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اخذ مجوز ، جزو ملزومات ساخت و ساز شهری و روستایی است

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه

اخذ مجوز ، جزو ملزومات ساخت و ساز شهری و روستایی است

اخذ مجوز ، جزو ملزومات ساخت و ساز شهری و روستایی است

معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ویژه گفت: جلوی ساخت و سازهای غیر مجاز در شهرستان به طور جدی گرفته خواهد شد .
 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری ویژه گنبدکاووس حمید گوگلانی در جلسه شورای پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز گفت: دهیاران باید در صورت مشاهده ی هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز ضمن توقف عملیات ساختمانی ، مراتب را درقالب تنظیم صورتمجلس به همراه مستندات از جمله عکس به کمیسیون ماده۹۹ ارسال نمایند .
 وی یادآور شد: بخشداران با فعال کردن کمیته  دهگردشی ، تمامی روستاهای تابعه را ظرف یکماه و بخش مرکزی در طول ۲ ماه بازدید نمایند و ساخت و سازهای غیر مجاز را جهت ارجاع به کمیسیون ماده ۹۹ شناسایی کنند .
 وی با تاکید بر اینکه یکی از ملاک های ارزیابی بخشداران ،موضوع پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز بوده تصریح کرد یکی از شاخص های ارزیابی دهیاران هم بستگی به نوع عملکرد آنها در پیشگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز دارد
به گفته وی  براساس مصوبات استانی ، بخشداری داشلی برون هر۲ ماه یکبارو بخشداری مرکزی هر۳ ماه یکبار،با استفاده از ظرفیت اعضای کمیته دهگردشی پرونده های صادره بخش روستایی را در حوزه مسکن  بررسی کنند .
 وی افزود: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای فهرستی از روستاهایی که در آن به حریم راه تجاوز شده را به معاونت عمرانی فرمانداری گنبد جهت انعکاس به اداره کل بازرسی و حقوقی استانداری  اعلام کنند
  گوگلانی گفت : بنیاد مسکن در اراضی ملی، کاربری های عمومی را در بازنگری طرح های هادی روستایی جانمایی نماید ودهیاران تخلفات تجاوز به حریم راه را اگرچه خارج از محدوده روستا باشد،به بخشداری و راهداری و حمل و نقل جاده ای گزارش نماید. و اگر داخل محدوده باشد با تنظیم صورتمجلس بهمراه مستندات به کمیسیون ماده ۹۹ ارجاع دهد .

اخذ مجوز ، جزو ملزومات ساخت و ساز شهری و روستایی است

اخذ مجوز ، جزو ملزومات ساخت و ساز شهری و روستایی است


ارسال کننده خبر : فرمانداری گنبد کاووس
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گنبد
  • بازدید : 94
  • کد خبر : 104631